Kirándulás Egerben

15 3 0
                                    

Mivel katolikus iskolába járok, ezért néhány diáktársammal el kellett mennünk Egerbe a Főegyházmegyei Tanévzáróra, amit a Bazilikába tartottak. Ünneplőbe kellett menni, lányoknak kizárólag szoknya, és nyakkendő. Na a nyakkendőt Jázminnal mindketten elfelejtettük, de utólag nem is bántuk, mert így nem vittünk rossz fényt a sulira.

A tanévzáró előtt mondtam, hogy ha itt vannak a Jezsusok én belefejelek a lábamba. Aztán bemondták a Jezsuitát... Szóval belefejeltem a lábamba.

A tanévzáró végéig semmi gond nem volt (illetve csak annyi, hogy alig fért el a buszon a lábam, néha utálok magasnak lenni, na meg hogy majdnem bealudtam a misén).

Kaptunk kb 2 órát, hogy tudjunk vásárolni dolgokat, meg szétnézni Egerben, stb.

Mi Jázminnal először a szökőkútba mentünk bele (hangsúlyozom, ünneplőben). A szökőkutat lezárták, úgyhogy muszáj volt nekünk onnan elmenni. Kicsivel ezután megtaláltunk az Eger-patakot. Természetesen belementünk. Ott volt két random srác is... Velük eleinte nem foglalkozunk, az első 5-10 percben annyit beszéltünk, hogy ők mondták, hogy biztos nem ér a patak térdnél tovább.

Aztán Jázmin lelocsolt. Én meg belerúgtam a vízbe hogy visszapocsoljam (a lábujjam a köveket találta meg, au). Véletlenül így lepocsoltam az egyik fiút. Aki vissza akart pocsolni. Mondtam neki, hogy judozok, hátha inkább meg gondolja magát. Erre kiderül, hogy ő meg judozott. Úgyhogy "tesó". De amikor nem figyeltem így is rám öntötte a kulacsa tartalmát. Erre Jázmin akarta leönteni. Hogy ezt ne tegye meg, a srác felénk dobott egy döglött galambot (?), ami mellettem landolt.

Ilyen élményekkel mentünk vissza a többiekhez, semmit sem szólva, és tudva, hogy jobban szórakoztunk mint akárki más.

Az élet dolgai 2.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora