BLUDFIRE

282 16 8
                                    


BLUDFIRE-ეს არის მთელს სეულში ყველაზე საშიში მაფიური დაჯგუფების სხელი. ამ მაფიის მეთაური კიმ თეჰიონია. უგულო და უჟმური ადამიანი, მაგარმ როგორც იძახიან საყავრელ ადამიანებთან ძალიან ერთგული თბილი და მოსიყვარულეა. მას ადრეულ ასაკში გარდაეცვალა მშობლები. ამბობენ რომ თეჰიონს ორივე ძალიან უყვარდა... 

კიმ თეჰიონი

*ის ფსიქოფატია, ადამიანების მკვლელობით სიამოვნებას იღებს

*გამოუსწორებელი playboy

*საბრძოლო ხელოვნებაში ვერავინ აჯობებს

*კარგი სნაიპერია

*ჰობი: ხელოვნება

რაც შეეხება თეჰიონის დაჯგუფების სახელს BLUDFIRE დაკავშირებულია თეჰიონის ზედმეტსახელთან BLACK WOOLF-ლეგენდის თანახმად, დაახლოებით 11 საუკუნის წინ ჩინეთში ერთ-ერთ სოფელში, მოსახლეობას ხშირად აწუხებდა შავი მგელი რომელსაც თვალები ისეთი ალისფერი ჰქონდა გეგონება თვალებიდან ნაპერწკლებს ყრისო... სოფლის მაცხოვრებლები რას არ ეცადნენ, მაგრამ მგელი ვერ მოკლეს... ამ ყველაფრით შეწუხებულმა მოსახლეობამ, გადაწყვიტა ეს ყველაფერი ჩინეთის იმპერატორისთვის ემცნოთ. ჩინეთის იმპერატორმა კი იქ მისი საუკეთესო მონადირეები გაგზავნა. გადიოდა დღეები და მონადირეები არ ბრუნდებოდნენ, ამიტომაც ინპერატორმა მათზე ძებნა განაცხადა. იმპერატორის ხალხმა მონადირეები ტყეში დამწვარი იპვეს და იქვე დიდი რაოდენობით მგლის სიხლსაც წააწყდნენ, რითაც ივარაუდეს რომ მგელი მოკვდა, მაგრამ სწორედ ამ საღამოს შავმა მგელმა კიდევ განახორციელა თავდასხმა ხალხზე... იმპერატორმა ამ ყველაფერს მხოლოდ ერთი ახსნა მოუძებნა. მგელი ადამიანებს არ ჭამდა მხოლოდ კბენდა, როდესაც ადამიანი დიდ რაოდენობით სისხლს კარგავდა, მგელი ამ სისხლს ცეცხლს უკიდებდა მისი თვალების მეშვეობით, რომელიც ალისფრად კაშკაშებდა და ამით იხანგრძლივებდა ცხოვრებას... ასეა თეჰიონის შემთხვევაშიც, BLUDFIRE 7 ბიჭისგან შემდგარი მაფიური ჯგუფია, თეჰიონი კი შავი მგელი. მისი მეგობრების გარეშე ის დიდი ხნის წინ დაკარგავდა ცხოვრების ხალისს...

------------------------------------------------------

-ვიცი რომ ესეც მოკლეა, მაგრამ ძალიან მინდოდა რაიმე ლეგენდის მოფიქრება...

-შევეცდები თავები მალე დავდო ხოლმე

-მადლობთ რომ კითხულობთ. თუ მოგწონთ vote&comment

sweet but psychoWhere stories live. Discover now