Гледна точка на Ролзи:
Сутринта се събудих, исках да стана, но тогава Джънкук каза, без да отваря очите си, да остана при него. Обичах да си го дразня, качих се отгоре върху него и започнах да разрошвам косата му. Моите движения го събудиха и ме погледна съненено.
Гледна точка на Джънкук:
Не ми пукаше, че ми беше разрошила косата, а исках само да остане в прегръдката ми. Исках да си я гушкам и да имаме от онези мързеливи дни заедно, в които ядем вредна храна, някакъв филм, за предпочитане страшен. И просто да я прегръщам. Но тя май имаше други планове.
Ролзи:Куки, пусни ме, гладна съм. Искам да ни направя закуска, ти не си ли гладен?
Джънкук:Ролзи, погледни ме в очите.
Ролзи:Всичко наред ли е Кук?
Джънкук:Ролзи, защо не искаш да живеем заедно?
Ролзи:Куки,ние още не сме събрали пари, за да си купим жилище, как очакваш да живеем заедно?
Джънкук:Обичаш ли ме?
Ролзи:Какви са тези въпроси, Кук?
Странен си.
Джънкук:Обичаш ли ме?
Ролзи:Повече отколкото можеш да си представиш, Зайо.
Джънкук:Тогава какъв е проблема. Просто рискувай остави се да те води сърцето.
Ролзи:Куки, сърцето не винаги е право.
Джънкук:Ролзи имаш ли ми доверие? Тогава той дойде при теб, прегърна те и сложи главичката си във врата ти, започвайки да те целува нежно, но без да оставя следи по кожата ти.
Ролзи:Куки, това гъделичка, спри!
Джънкук:Просто ми отговори.
Ролзи:Имам ти доверие, разбира се, че ти имам. Обичам те. И в този момент ти спря да мислиш, и го целуна страстно, а той ти отвърна с език.
Ролзи:Искам да бъдеш част от живота ми, искам да живея с теб. Ще съберем пари и ще си купим жилище.
Джънкук:Добре Ролзи. Искаш ли днес да бъде мързеливият ни ден.
Ролзи:Да искам, но няма храна вкъщи и дори, едни яйца не мога да направя. Трябва да отидем на пазар.
Джънкук:Котенце, ще отидем. Само нека да се облечем.
Ролзи:Не.
Джънкук:Как така не.
Ролзи:Не.
Джънкук:Ролзи!
Ролзи:Просто ще отидем по пижами. Нали искаш мързелив ден.
Джънкук:Изпробваш ли ме Ролзи?
Ролзи:Не знам.
Джънкук:Ролзи как, така не знаеш?Но Ролзи не го слуша повече и просто излезна с портмонето, чакайки Кук да отключи колата.
Джънкук:Ох Ролзи, чакай! Изтича набързо да си вземе портмонето и веднага щом излезна, отключи колата, за да влезе на топло, защото тя беше по нощница. Джънкук беше със сиви къси панталонки и бяла тениска.
Ролзи:Да пазаруваме, съпруже мой. И тогава тя се засмя от думите си.
Джънкук:Скъпа, пристигнахме.
Ролзи:Куки, може ли да те помоля нещо?
Джънкук:Да разбира се Ролзи, кажи?
Ролзи:Може ли да вляза в количката и ти да ме буташ?
Джънкук:Питаш човека, който понякога има разум на шест годишно дете? Разбира се, че може. Той започна да я бута с количката. Влязоха вътре в магазина и тя започна да му казвакакво трябвада се вземе, а той ѝ го подаваше, а тя слагаше продуктите в количката.
Ролзи:Може ли нещо сладко?
Джънкук:Да, какво ти се яде?
Ролзи:Черен шоколад.
Джънкук:Добре, сега ще вземем.
Ролзи:Куки?
Джънкук:Да?
Ролзи:Нямам търпение да живеем заедно....Надявам се да ви харесва книгата. Ако е така, моля коментирайте и гласувайте за историята. Съжалявам, ако има грешки.
❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Любов от пръв поглед
RomanceЗа едно момиче, което се влюбва в един човек, който е нейната противоположност. Но след като се опознават и преживяват своите моменти разбират, че не могат да живеят с мисълта да не бъдат заедно.