Нищо не е по-хубаво от усмивката на любимият човек. Прегръдката, която ти дава, ти носи само топлина и нежност. Смисъла на любовта е да се запазва тази топлина,която може да ти я даде само любимият ти. Сладките устни, които докосват твоите и запълват чувството на празнота.Защо ли? Защото ти помага да разбереш, че там някъде някой те обича, че човекът, които с тези прости допири, ти позволява да осъзнаеш , че не си самичък на този свят . Любовта не са парите и богатствата, тя е нещо повече, което малко хора успяват да преживеят. Тя е усещане. Не става въпрос само за секса и всички целувки и пари, а за нещо по-силно. Доверие, единство, сплотяване, дори и приятелство, защото той ще е човекът, който никога няма да те остави и когато настъпи труден момент, няма да се предаде, да се откаже от теб, а ще ти помогне, ще хване ръката ти и ще направи всичко възможно за теб. Ролзи и Джънкук имаха силна връзка помежду си и се разбира ха дори и без думи, защото тяхните души се свързаха.Те се бяха привързали толкова един към друг, че Джънкук беше готов да зареже, работата и всичко за нея, само за да знае, че тя е в безопасност. Беше готов да пребие всеки, който накара неговата любима да плаче. Сърцето му беше само за нея, и никога не се осмеляваше да погледне друга жена. В очите му се четеше само едно име, Ролзи. Неговата скъпа мила Розичка, която разбра, че той е нейната любов от мига, в който го видя в кафенето.
На сутринта Куки първи се събуди от дивана, но не искаше да събужда Ролзи. Реши да ѝ направи закуска. Стана, нежно я целуна по челото и се захвана да върши работа.
Искаше да приготви яйца на очи и бекон, защото това беше любимата и закуска.
Но в един момент Ролзи усети празнота, а когато отвори очите си, забеляза, че Кук не беше до нея, притесни се и започна да вика неговото име.
Ролзи:Куки, вкъщи ли си? Но от Куки нищо не се чу.
Ролзи:Зайо?
Джънкук:Тук съм Ролзи. Извинявай, че не ти отговорих веднага, но се бях съсредоточил как да те изненадам със закуската. Дали да те събудя или да ти я дам в поднос, но явно вече ти си решила. И се засмя.
Ролзи:Усетих, че те няма и се притесних. Тогава той отиде до нея, прегърна я, и сложи главичката си върху рамото ѝ.
Джънкук:Розичке, нали знаеш колко много те обичам.
Ролзи:Знам Куки, и аз много те обичам. Ще отида на събитието, щом за теб е важно, но не искам да ми купиш ти роклята.
Джънкук:Но Ролзи защо, аз нямам проблем с това, а и се разбрахме, че ще е ден за глезене.
Ролзи:Куки не ми пука колко пари имаш. Поглези ме, направи ми закуска, това е достатъчно за мен, не искам нищо друго от теб.
Джънкук:Поне може ли храната да платя, че ти ще отгладнееш от толкова много пробване.
Ролзи:Може ако сега седнеш до мен на масата и хапнеш с мен. Не искам да ям самичка.
Джънкук:Е принципно закуската беше само за теб, сигурна ли си? Не е за двама.
Ролзи:Стига, ела при мен и хапни. След като хапнем, ще се оправим и ще търсим рокля....
CZYTASZ
Любов от пръв поглед
RomansЗа едно момиче, което се влюбва в един човек, който е нейната противоположност. Но след като се опознават и преживяват своите моменти разбират, че не могат да живеят с мисълта да не бъдат заедно.