Цикъл🤭

288 16 0
                                    

Гледна точка на Ролзи:
Събудих се със силни болки в корема. Чувствах се много отпаднала и изморена. Умирах си за нещо сладко, но главата много ме болеше. Може би се бях натоварила тази седмица. Не знам.
В този момент Кук и звънна.
               Гледна точка на Джънкук
Звъннах на Ролзи да я питам как е, но по телефона въобще не ми звучеше добре. Гласът и беше тих, едвам излизаха думи от устата и. Тогава без абсолютно никакво съмнение се качих на мотора си, и тръгнах към дома и.
         Гледна точка на Ролзи:
Тогава някой звънна на звънеца. Знаех, че е Куки. Опитах се да изглеждам добре пред него да не го притеснявам излишно. Но когато отворих вратата две силни ръце ме сграбчиха силно и ме прегърнаха. Беше толкова сладък и загрижен. Влюбих се в него, защото освен че притежаваше зашеметяващ външен вид, той имаше нежно и добро сърце. Винаги поставяше мен на първо място, за което му бях изключително благодарна.
Джънкук:Ролзи добре ли си, да не си болна. Дай да ти пипна челото, да нямаш температура?
Ролзи:Куки, успокой се не съм болна, просто нещо днес не се чувствам добре, сигурно съм се преуморила. Няма причина да се притесняваш за мен, хайде върви на работа, аз ще се оправя.
Джънкук:Не мога да те оставя така, ами ако ти стане нещо докато аз съм на работа. Помисли ли върху това?
Ролзи:Куки искам да се успокоиш, не ставай смешен. Всичко е наред, аз съм добре. Тогава Ролзи без да говори повече започна да бута Кук към вратата.
Ролзи:Хайде тръгвай и внимателно с този мотор. Носиш ли си каската, която ти купих. Знаеш много добре, че са опасни моторите, и въпреки това се качваш, знаеш ли колко... И преди Ролзи да довърши своята лекция за безопасността, Куки я целуна, намигна ѝ и каза.
Джънкук:Ролзи, обичам те съкровище Чао . И плюс това как хората ще знаят че съм твоето лошо момче, без мотор. Що за репотация, ще имам. О и за малко да забравя баща ми организира парти, по случай  една голяма сделка, която е успял да сключи с компания от Япония. Ще се радвам, ако ме придружиш като моя дама, и ще те видят за първи път родителите ми.
Ролзи:Изключено Кук.
Джънкук:Ти отказваш ли ми?
Ролзи:Да
Джънкук:Но защо?
Ролзи:Така
Джънкук:Не можеш да ми отговориш с едно така, и ако нямаш причина, с която да ми се оправдаеш, ще ти се разсърдя и няма да ти говоря повече.
Ролзи:Джънкук, да не сме в първи клас.
Джънкук:Ролзи, просто ми кажи, в една връзка хората си споделят, защо за теб е толкова трудно.
Ролзи:Какво искаш да кажеш?
Джънкук:Че все аз организирам нещата, все аз отстъпвам, винаги аз правя всичко в тази връзка, имам чувството, че понякога въобще НЕ ТИ ПУКА. Това беше първият път, в който го беше чула да вика.
Ролзи:ЧУЙ МЕ ДОБРЕ ГОСПОДИН ДЖЪНКУК, ЗАЩОТО НЯМА ДА ПОВТАРЯМ. ЛОШО МИ Е И НЯМА ДА СЕ КАРАМ С ТЕБ, ЗАЩОТО НЕ Е СТАНАЛО НА ТВОЕТО. ЯСНООО.Тогава Джънкук се опита да се по успокои и се опита да говори с Ролзи отново.
Джънкук:Не става въпрос в това, а че ти не ми споделяш, стига просто ми дай поне една причина, ВМЕСТО ДА МИ ВИКАШ.
Ролзи:НЕ МИ Е МЯСТОТО ТАМ!
Джънкук:Ролзи как така мястото не ти е там, не разбирам.
Ролзи:Всички ще са облечени в хубави рокли с красиви прически и грим, а аз с кое да отида по точно с кецовете ми и някакви дънки ли? Просто аз няма да бъда на нивото на богаташите. Ще ме гледат не каква съм по душа, а по външен вид нещо, което аз не мога да покажа. И ще те изложа, родителите ти няма да ме харесат, най вероятно... И тогава Куки сложи ръката си върху устата ти и ти отговори:
Джънкук:Аз не се влюбих в дрехите, които носеше, а в харектера ти и ще те харесат, защото днес ще бъде ден само за теб. Ще те поглезя. В този момент, обаче на Ролзи и стана лошо и припадна в ръцете на Джънкук.
Тогава той ужасно много се притесни за нея, сложи я на дивана и я наплиска с вода.Днеска принципно Ролзи беше вкъщи, за да приготви нещата свързани с местенето, но и стана лошо и освен да я боли главата и да се чувства отпаднала, мозът ѝ искаше само спане. Тогава Джънкук я наплиска с вода тя се събуди, погледна я  надолу и забеляза, че тя цялата беше в кръв и тогава той се досети какво се случва.
Джънкук:Това обяснява поведението ти, ти си в цикъл днес.
Ролзи:Как така, трябваше да дойде на 10.
Джънкук:Е днес е решил, не усети ли нещо да ти е мокро, ли де да знам?
Ролзи:Не днес бях толкова разсеяна, а и се опитвах да опаковам за преместването и въобще не разбрах. Зайо толкова много съжалявам за начина, по който се държах днес.Джънкук:Нищо не се притеснявай, аз ще из тичам до магазина за дамски превръзки ти през това време се изкъпи и преоблечи в чисти дрехи, аз ще съм бърз. И така Куки отиде до магазина и се върна с две пълни торби.
Ролзи:Защо носиш два плика.
Джънкук:Реших, че може да си и гладна, освен че имаш нужда да се превържеш.
Ролзи:Незнам дали осъзнаваш, че си най-якото гадже на земята.
Джънкук:Като започнеш да се чувстваш по-добре, ще ти купя рокля. А днес ако искаш може да гледаме някакъв филм и да се гушкаме.
Ролзи:Съгласна съм, но не трябваше ли днес да си на работа.
Джънкук:О да вярно ще се обадя на Нил да ме замести днес. Така и така закъснях вече, за да ходя.
Ролзи:В добре тогава, само ще донеса храна.
И така въпреки леките различия те накрая оправиха взаимоотношенията си. Вечерта завърши като Ролзи заспа на дивана, гушнала Куки, който също е заспал на дивана прегръщайки красивата Ролзи.

Любовта е огън, но никой не може да ти каже дали ще стопли сърцето ти или ще изгори душата ти." - Джоан Крофърд

Любов от пръв погледWhere stories live. Discover now