Ismertető

980 61 12
                                    

Mi a sátánizmus?

A sátánizmus egyedi, önálló, de kevésbé ismert vallás, amiről mégis rengeteg tévhit terjedt el. A köztudatban háromféle felfogás jellemző a sátánizmussal kapcsolatban.

A Tévhitek például, hogy a sátánisták embereket ölnek, szűz lányokat, állatokat áldoznak fel Sátánnak. EZ NEM IGAZ!

-- Most ezt csak megjegyzem, majd írok még róla egy másik részben, hogy a sátánista törvények tiltják a gyilkosságot. --

Tudjátok, hogy ezeken kívül mit bírok én még nagyon? Azt, hogyha az emberek meglátnak egy olyan embert, aki ki van tetoválva, piercingje van, heavy metal-t/rock-ot hallgat vagy feketébe jár, esetleg más színű a haja, mint az átlagnak (gondolok itt a kékre, lilára, pirosra, stb), egyből sátánista vagy bűnöző.
Ez a felfogás csak szerintem egy vicc egyébként?


Ha kimondjuk azt, hogy Ördög vagy Sátán mi jut eszünkbe?
Végtelen gonoszság, halál, sötétség és ehhez hasonló dolgok ugye? És ez rendben is van, hiszen az emberek ilyenek. Előítéletesek. Te is, én is, mindenki. De ez nem a legjobb dolog, sajnos.

Viszont, ha megnézzük, akkor az lenne a fer, hogyha előítéleteink ellenére, utánanéznénk a dolgoknak vagy próbálnánk egy kicsit nyitottak lenni.

Erre jó példa egy Youtube-on látott videó. Rég láttam, de legjobb emlékezetem szerint elmondom, mi volt benne:

"Egy gazdag pasi beöltözött hajléktalannak és olyan éttermekbe ment be, ahová pénzesebb emberek mennek.
Ebben a videóban bement az étterembe, rendelni akart, erre a pincér azt mondta neki, hogy menjen ki, mert nincs pénze itt kajálni. Konkrétan kizavarta az étteremből.
Kiment aztán telefonált az egyik haverjának, hogy jöhet. Megállt az étterem előtt egy több milliós sportkocsival, közbe onnan mindenki bámult kifele - a pincér is - és a csávó odament, kivett a csomagtartóból egy táskát és visszament az étterembe, egyenesen a pincérhez. Kinyitotta előtte a táskát, ami tele volt pénzzel és megkérdezte tőle, hogy most sincs elég pénze itt kajálni? A pincér leesett állal nézte."

Ebből mi a tanulság? Ne legyünk előítéletesek. Próbáljuk nyitottak lenni az új dolgokra és ne a sztereotípiák alapján ítéljünk, se emberről, se vallásról, se országról, se semmiről. Mindig nézzünk utána mindennek, hiszen van is rá lehetőségünk. Az interneten pillanatok alatt, bármit kiderít az ember.
Azért, mert valaki azt mondja, hogy ez vagy az rossz, nem biztos, hogy neked is ez lenne a véleményed róla.

Persze a te döntésed, hogy mit és hogyan teszel.
De azért gondolj bele, hogyha az emberiség nyitott lenne az új, más dolgokra, sokkal könnyebb lenne az emberek élete.

  2019.06.16.
Tina💞

A SÁTÁNIZMUSRÓLWhere stories live. Discover now