Spirituális Sátánizmus

755 34 6
                                    

A Spirituális Sátánizmus az egyéniséget, szabadságot és függetlenséget hirdeti. A legtöbb vallással ellentétben a Spirituális Sátánizmus arra bátorítja az embereket, hogy mindent megkérdőjelezzenek. A személyes korlátok kitolása a Spirituális Sátánizmus lényege, illetve az, hogy mindig a legjobb formában legyünk.

A Spirituális Sátánizmus semmilyen módon nem ütközik a tudománnyal. Sőt, támogatnak minden tudományos kutatómunkát.

Úgy hiszik, minden spirituális és paranormális jelenség megmagyarázható tudományos eszközökkel, ésszerűen, csak sajnos a tudomány ma még nem tart azon a szinten, hogy az úgynevezett "természetfelettit" megmagyarázza.

A Spirituális Sátánizmusban nincsenek közvetítők. A hozzáállásuk úgy jellemezhető, mint: "A felelősség a felelősé". Nem állítanak korlátokat a tudásnak vagy a személyes hatalomnak, és mindent megtesznek, hogy minden információ elérhető legyen mindenki számára. Sátán az önelemzést, tanulást és közvetlen tapasztalatot támogatja.

A legtöbb Spirituális Sátánista elkötelezi magát Sátánnak.

Ellentétben a Jobb Kéz Útját követő vallásokkal, a Spirituális Sátánizmus a cselekvést helyezi előtérbe. Sátán azt akarja a népétől, hogy teljes életet éljen, és fejlődjön.

Sátán azért adja a tudást, hogy függetlenek és szabadok legyünk. Afelé irányít, hogy a saját életünk és sorsunk urai legyünk.

Sátán megtartja az ígéreteit, állhatatos, és szereti az övéit. Sátán a szabadságot, erőt, hatalmat és igazságot jelképezi. Sátán megmutatja, hogy nem helyénvaló elviselni azt, hogy kihasználnak minket.

Sok ember nem vesz tudomást az úgynevezett "okkult" erőkről, nem veszik komolyan, vagy egyáltalán nem foglalkoznak vele. Évezredekkel ezelőtt, az ősi Egyiptomban ez a tudás a legtöbb ember számára ismert volt, és tudták hogyan kell használni.

2020.04.13.
Tina💞

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A SÁTÁNIZMUSRÓLWhere stories live. Discover now