A kilenc sátáni nyilatkozat

583 37 0
                                    

The Nine Satanic Statements/A kilenc sátáni nyilatkozat

1. Satan represents indulgence instead of abstinence!

Sátán élvezetet képvisel az önmegtartóztatással szemben.

2. Satan represents vital existence instead of spiritual pipe dreams!

Sátán életet képvisel a szellemi vágyálmokkal szemben. 

3. Satan represents undefiled wisdom instead of hypocritical self-deceit!

Sátán szeplőtlen bölcsességet képvisel az álszent önámítás helyett. 

4. Satan represents kindness to those who deserve it instead of love wasted on ingrates!

Sátán kedvességet képvisel az arra érdemesekkel szemben, a szeretet hálátlanokra való pazarlása helyett. 

5. Satan represents vengeance instead of turning the other cheek!

Sátán bosszúállást képvisel, ahelyett, hogy odafordítanánk a másik orcánkat. 

6. Satan represents responsibility to the responsible instead of concern for psychic vampires!

Sátán felelősséget képvisel a felelősek iránt, ahelyett, hogy lelki vámpírok aggasszák. 

7. Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his "divine spiritual and intellectual development," has become the most vicious animal of all!

Sátán az embert, mint egy, az állatok közül valót képvisel – néha jobb, de többnyire rosszabb a négy lábon járóknál –, aki „istentől való lelki és szellemi fejlődése" révén valamennyi élőlény legveszélyesebbje lett. 

8. Satan represents all of the so-called sins, as they all lead to physical, mental, or emotional gratification!

Sátán a bűnösnek nevezett dolgokat hirdeti, mert ezek vezetnek a testi, szellemi vagy érzelmi kielégüléshez. 

9. Satan has been the best friend the Church has ever had, as He has kept it in business all these years!

Sátán az egyház legjobb barátja, hisz az neki köszönheti, hogy még működhet. 

2020.04.12.
Tina💞

A SÁTÁNIZMUSRÓLWhere stories live. Discover now