NUEST İLE PAİNTBALL OYNAMAK :D

465 31 3
                                    

  YANDAKİ ŞARKIYI DİNLEYEBİLİRSİNİZ..NUESTİN HAYRANLARIYLA ALIŞVERİŞ MACERALARINI ANLATAN BİR ŞARKI..

 YAKLAŞIK İKİ GÜN OLMUŞTU..SAMSUNA DÖNMEM İÇİN DAHA VAKİT VARDI..EVDE ÖYLECE FACE DE DOLANIRKEN NUEST YAZISI GÖRDÜM VE HEMN İLGİYLE AÇTIM...YAZIDA AYNEN ŞU YAZIYORDU..

-GEÇEN GÜNLERDE ADIMINI İSTANBULA ATAN K-POP GURUBU NUEST GİTMEDEN ÖNCE HAYRANLARIYLA BİR ETKİNLİK YAPACAKLARINI AÇIKLADI..ETKİNLİĞİN  PAİNTBALL OLUCAĞINI AÇIKLAYAN GURUBUN LİDERİ JR HERKESİN GELMESİNİ İSTEDİ...- NE!!! PAİNTBALL MI ..BU HARİKAYDI.HIZLA GİYİNEREK ADRESİ ALDIM VE TAKSİYE BİNEREK ADRESE YOL ALDIM..İSTANBULU TANIMAMAK KÖTÜYDÜ..ALANA VARDIĞIMDA HIZLA GİRDİM..TABELADA PAİNTBALL MERKEZİ YAZIYORDU..BİRÇOK HAYRAN VARDI..GÜLÜMSEYEREK İÇERİYE DALDIM...HERKSE KIYAFETLER DAĞITILDIĞINDA NUEST YANIMIZA GELDİ..KIYAFETLER ÇOK YAKIŞIYORDU AMA BU HAKSIZLIKTI..TALİMATLAR VERİLMİŞTİ...BEN VE ON HAYRAN NUEST GURUBUNDAYDI..DİĞER HAYRANLAR İSE HAYRAN GURUBUNDAYDI...NUEST İLE İŞBİRLİK Mİ YAPICAKTIM....OYUN İLERLEDİKÇE KİŞİLER AZALIYORUD..BU ÇOK HEYECANLIYDI...HEP BU OYUNU OYNAMAK İSTEMİŞTİM...YERE OTURMUŞ BUNLARI DÜŞÜNÜRKEN ARKAMDAN BİR SES GELDİ..KARŞI TAKIMDAN BİR KIZ..

-ÖLDÜN....DİYE BAĞIRDI TAM ATEŞ ATACAK İKEN ARKAMDAN BİRİ ONU VURDU .....VE YERE DÜŞTÜ....DURUMU DRAMATİKLEŞEREK

-REN BENİ VURDUN..DEDİ VE ÖLÜ TAKLİTİ YAPTI..AHH CİDDEN NE GEREK VARDI BUNA...DERKEN REN KOLUMU TUTTU VE

-TAKIMDAYSAN KENDİNİ KORU..DEDİ..KOLIUMU MU TUTTU..SEVİYODUM YAA BUNU.KOREDEKİ HAYRANLARIYKA DA BÖYLEYDİ AM..DURDUĞUMUZDA

-NEDEN HAYRANLARINIZLA ÇOK VAKİT GEÇİRİYORSUNUZ Kİ..MESELA SAND ŞARKISINDA HEP HAYRANLARINIZLASINIZ....MTV NUEST GÜNLÜKLERİNDE DE...DEDİM..

-HAYRANLAR BİZİ YÜKSEĞE TAŞIR..DEDİ...YANİ. BİLİYORDUM AMA BİRDE ONUN NE DÜŞÜNDÜĞÜNÜ SORMUŞTUMM....

-YAA!!1 BENCE DE SİZ ÇOK İYİSİNİZ ...DEDİM DERKEN GÜLDÜ VE 

-DİKKAT ET DE VURULMA DEDİ......

-VURULMAM MERAK ETME.....DİYE TERSLEDİM...AHA BU ÇOCUĞU SEVİYORUM..DERKEN RENİN ARKASINDAN KARŞI TAKIMDAN BİR KIZ GELDİTAM ONA ATEŞ EDECEK İKEN DRAMATİK BİR ŞEKİLDE ÖNÜNE ATLADIM VE BIYAYI YEDİM..YER DÜŞERKEN ABARTARAK 

-SEN ÇOK İYİSİN REN...SENİN İÇİN HAYATIMI VERİYORUM LÜTFEN YÜKSELL..DEDİM....KAHKAHA ATMAYA BAŞLARKEN REN BANA ŞAŞKIN ŞAŞKIN BAKTI...

-NE?? DEDİM...GÜLEREK

-ÇOK İYİ BİR HAYRANSIN DEDİ...AHH ÖYLEYİM..DEĞİL Mİ??  DERKEN MEYDANA GİTTİK..KAZANAN BENİM SAYEMDE RENDİ..HERŞEY DE O KAZANIYORDU....DERKEN MİNHYUN

-HADİ KORKU TRENİNE..DEDİ..KORKU TRENİ YAŞASENN.....REN ÇOK KORKAKTI....HERKES KOŞARAK  KORKU TRENİNE YÖNELİRKEN RENİ KOLUNDAN ÇEKEREK

-HADİ YAP BAK SENİ ÖRNEK ALIYORUM..DEDİM VE ONU ZORLA KORKU TRENİNE GÖTÜRDÜM...

KORE BENİM HAYALİM.....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin