Så første time var ferdig. Denne dagen hadde vi bare fastlæreren vår i første time, så det gikk fint resten av dagen. Men hele tiden hadde jeg gått rundt å tenkt på at jeg skulle ha gjensitting å jeg hadde ikke akkuratt fulgt med på noe av det som var blitt sakt i de andre timene. Skolen var straks ferdig. Vi hadde pakket sekkene å sto ved pulten. Da det ringte løp alle ut... Unntatt meg. Jeg nærmest krøp på knærene bort til læreren å bønnfallte om å få slippe gjensitting, men det var bare i hodet mitt så det var bare jeg som så det. Jeg tok penny boardet mitt å gikk sakte bort til rom 7. Det kom tårer i øynene mine. Jeg prøvde å ta de vekk, fort. Jeg så alle emoene og de fleste som er kjent på skolen for å selge stoff gå inn i det samme rommet jeg skulle inn i. Noen av de som gikk inn i rom 7 hadde en røyk i munnen. Vanligvis holdt jeg meg LANGT unna disse personene, å nå skulle jeg sitte i samme rom som de i en time. Jeg gikk inn i rom 7 å satt meg på den plassen som var lengst vekk fra alle de andre. Det kom en svær fyr mot meg. ( den typen svær med muskler å sånt) Han ropte " HEI!, PINGLA, KOM DEG VEKK FRA PLASSEN MIN! " med mørk, ristende stemme. Jeg reiste meg fort å gikk vekk fra plassen. Jeg bestemte meg for at det var nok best at jeg ventet til alle hadde kommet så kunne jeg ta den ledige plassen.
YOU ARE READING
N.O J.U.S.T N.O
ActionEn helt vanlig jente skal på skolen. Hun er flink i det meste å kommer aldri i trøbbel. Men hva skjer når hun kommer to minutter for sent?