Del ~ 7

89 5 0
                                    

Jeg aner ikke hvorfor hun gjorde det, men jeg tenkte det var et uhell. Hun mente det vel ikke, sant? Vi hadde liksom blitt venner etter å ha snakket sammen. Jeg tror iallefall vi var venner (?). Vel uansett, jeg tror kanskje det er på tide at dere får vite litt mer om meg. Jeg heter Miriam og er 14 år. Jeg har bursdag ganske tidlig på året så jeg er eldst i klassen. ( 06.01.2000) Jeg er egentlig ganske heldig som er født i 2000 fordi at når jeg bli gammel å senil så trenger jeg bare å vite hvilket år det er for å finne ut hvor gammel jeg er. I klassen er jeg den typen som jobber veldig hardt i timene og har noen få ekte venner som jeg alltid er med. De andre i klassen som jeg ikke er så ofte med kaller meg for en nerd, men jeg syntes egentlig det ikke er så ille, det viser jo bare at de legger merke til meg. Å jeg har jo ikke noe imot nerder. Jeg har ikke kjæreste, men det er denne gutten som er SÅÅÅ søt! Han heter Petter, han går i 9b. Han er liksom 'crushet' mitt... Jeg har en mor, faren min er død. Han døde for 2 år siden i en bygning som brant ned. Han var brannmann. Da han skulle slukke brannen tok klærne hans fyr å han døde av skadene. Moren min er tannlege. Hun passer på at jeg har fine tenner, og om jeg har hull i de fikser hun det. Jeg har ingen søsken. Dere tenker sikkert at det er SUPERT å være enebarn når dere har søsken, men det er egentlig veldig kjedelig. Jeg mener jeg har ingen å krangle med eller skylle på når jeg har gjort noe. Å NEI jeg får ikke alt jeg peker på. Jeg bor i et lite hus i Lillehammer. Det er jo bare meg å mamma, og Fuffy, hunden min. Jeg fikk henne av pappa noen uker før han døde. Fuffy betyr sinnsykt mye for meg. Hun er en hvit puddel-aktig liten søting.

N.O J.U.S.T N.OWhere stories live. Discover now