1.

56 9 0
                                    

"Ey Iris is het niet moeilijk om op je stoel te blijven zitten met jouw gewicht hoe pas je daar eigenlijk op? Hahahahhah!"  Ze kijkt me met verdrietige ogen aan en ik lach alleen maar. Ik wil net weer wat zeggen maar op dat moment komt meneer van Els binnen. Ik werp Iris een blik en ze kijkt gelijk weer bang, ik grinnik.

De les is voorbij, het is pauze. Eva Kayla en ik lopen naar de kantine. Eva vraagt:"Zullen we vanmiddag naar het centrum?" "Ik kan altijd naar het centrum ik heb geld genoeg!" Zeg ik. Kayla schudt haar hoofd als teken dat ze ook kan. " Okee dan is dat geregeld!" Zegt Eva.

*in het centrum
"Oooh wat is deze jurkje mooi" zegt Kayla. Ik kijk naar het jurkje, ik krijg al kotsneigingen als ik de kleur zie. "Iewl Kayla nee, wil je eruit zien als een 80 jarige ofzo?" Zeg ik. Ik zie dat Kayla me beledigd aankijkt en ik negeer haar. Eva is nergens meer te zien, waarschijnlijk is ze in een paskamer. Ah daar komt ze al, wat een afschuwelijk jurk heeft ze aan. "En wat vinden jullie ervan?" Vraagt Eva. "Whoaa die is zoo leuk en het laat je dunner lijken!" Lieg ik. Ik zie dat Eva erg blij is met mijn reactie, hah sukkel. Dan zegt Kayla "Guys mijn vader heeft me een cadeau gegeven, willen jullie hem zien?" Wat kan het zijn, weer een of andere auto ofzo. "Jaa graag." zeggen we allebei. Kayla haalt een super mooie Iphone XS MAX uit haar tas. Whoaaaa ik ben zoooo jaloers mijn vader zei dat ik geen telefoon meer krijg, ik moet het dus doen met een stomme
Iphone 8 terwijl Kayla wel een betere telefoon heeft. "Hah oo die, ja die krijg ik ook binnenkort hoor." Lieg ik. Ik negeer de blik van Kayla, ugh domme trut.
Na een paar uur besluiten we om naar huis te gaan.

We zitten aan tafel, ik kijk mn vader en mn moeder kwaad aan. "Wat is er Alice?" Vraagt mijn moeder "je kijkt al de hele tijd boos." "Waarom mag ik geen nieuwe telefoon? Kayla heeft er wel een gekregen van haar vader en ik mag er geen!" Zeg ik boos, ik zie dat mijn vader een kleur krijgt. "Wat wil je Alice we geven je alles wat je wilt, en jij wilt alleen maar meer." "Nee jullie geven me niks!" "En nu ophouden dame, jij moet oppassen met wie je praat! Als ik het je zou kunnen geven zou ik dat wel doen!" Ik kijk mijn vader vragend aan hij heeft gewoon geld duuus? "Wat bedoel je Patrick?" Vraagt mijn moeder. Ik zie de ogen van mijn vader nat worden. Het is niet wat ik denk, toch?

I'm trapped inside a nightmare...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu