BENİM METEORUM

130 8 3
                                    

Şansıma sonsuz teşekkürlerimi sunarak yerime oturdum.Bana top atan çocuk bir meteordu çünkü.

Seksi kadının bana baktığını görünce konuşma ihtiyacı hissettim.

"İzninizle ben Sınıfa gidiyim artık."

"Hayır.Daha işimiz bitmedi.Sana top atan çocuğu çağırdım gelir birazdan."

"Pekala."diyerek ayaklarımla ritim tutmaya başladım.Çok geçmeden kapı çaldı ve işte o çocuk girdi.BENİM METEORUM.

"Beni çağırmışsınız müdüre hanım."seski kadın o bi kere cnm .s.s demek istesemde çenemi kapalı tuttum.

"Evet otur şöyle."bi dakka ölüp geliyorum.Seksi kadın meteorun Yanıma oturmasını söyledi ve o bana yaklaşıyo.Nefes nerden alınıyo?koldan mı yoksa ayak parmaklarından mı?

Sakince Yanıma oturdu.Ama kafasını bi kere bile çevirip bana bakmadı.Anladın mı?bakmadı.Sakinim.

"Top attığın kız Aqua ."beni gösterdi sonunda bana baktı.Oley be!

"Meraba.Ben Aqua Carter."deyip elimi uzattım.Ben bu cümleyi ne kadar samimi ve güler yüzle söylediysem o da tam tersi olabilecek en soğuk ve donuk şekilde.

"Meraba.Bende sana top atan çocuk."gülmek yerine kusmak istesemde sessizce gülümsedim.Hani o da nezaketen.

Seksi kadın Aramıza girdi.

"Aquacım.Şikkayetçi misin bu çocuktan?"bu seferde çocuk araya girdi.

"Benim bi adım var Müdür'e hanım."

"Kısaca burslu.Her neyse sen şikayetçi misin Aquacım?"

Ne yapsam bilemedim.

"Hayır şikayetçi değilim."

Benim meteor derin bir nefes Alınca seksi kadında başını salladı.

"Tamam ama herhalde bi cezayı haketti.O kadar hastanelik oldun."

"Bencede.Mesela 1 haftalık benim kölem olsun."

"Pekala.Yarından itibaren artık kölesi olcaksın.Tamam mı burslu?"

Meteor dişlerini gıcırtarak "Tamam.Şimdi Çıkabilir miyim?"hemen arkasından bende

"Bende Çıkabilir miyim?"dedim.

Seksi kadın kafasıyla onay verince ikimizde çıktık.Meteor almış başını giderken sonunda ağzımı açıp bi kelime edebildim.

"Top atan çocukk?"

Arkasını dönüp Yanıma doğru geldi.

"Ne var?"

Sesi çok sinirli geliyordu.Tırsmadım değil yani..Ürkek bir tavırla;

"Şey.Ben cezan zor Olmasın diye yardım etmek için öyle dedim yani yanlış anlama."

"Açıklama yapmak zorunda değilsin."

"Aama beni yanlış anlamanı istemem."

"Anlamadım merak etme.Ben ezilmeye alışkınım."

"Adın ne?"

Tam arkasını dönmüş giderken soru sormamla durup

"Edward"diyerek yoluna devam etti.

"Tanıştığıma memnun oldum Edward."Arkasından bağırmama rağmen yoluna devam etmesi ise şaşırtıcıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEDEN BEN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin