OKUL ZAMANI :D

155 14 5
                                    

Kahvaltımı bitirdikten sonra annemle beraber okul kıyafetlerimi almaya gittik.Okul kıyafetimiz mini karamel rengi bir etek,beyaz bir lacoste gömlek ve siyah bi gravattan oluşmaktadır.

Okulum evimize yürüyerek gidilecek bi mesafede olduğu için fazla şanlıyım sanırım.Yarın okulum başlıycağı için fazlasıyla heyecanlıyım.Ama tabikide TEEN WOLF un yeni bölümünü pijama ve patlamış mısırla izlemek Aqua olmanın kırallarındandır...

********SABAH*******

Sabah ananemin dürtüklemesiyle uyandım.

'Hadi kızım kal okula geç kalıcaksın daha ilk gününden kal çabuk!!!!'

'Tamam anne 10 dakika daha ya'

'Aqua kal çabuk' demesiyle daha fazla dayanamayıp kaltım.Tabi buna kalkmak denirse resmen yerde sürünerek banyayo gittim banyoda ihtiyaçlarımı giderdikten sonra hızlıca çıktım.

İniformlarımı giydikten sonra tostumu elime alarak "Iyi işler."

Okula kısa zamanda varmıştım.Ama burası okul değil CENNET!! Aqua ilk kez bi bok çukuru amaçlı binaya CENNET diyo.Tarihe geçirin bu tarihi :D

Ohaaaaa okuldaki kızlar top model gibi bi ben mal gibiyim.Manken gibi yürüyolar.Çok zeki olduğum için bende onlar gibi yürümeye çalıştım ve bilin bakalım ne oldu.Yere yapıştım.Dizim kanıyodu.Umursamamaya çalışarak yerden kalktım.

Kızlar ve erkekler bana alayla bakıyordu KAHRETSİN! Onları umursamaya çalışarak sınıfımı bulmaya odaklandım.

Bulamayınca yoldan geçen top model girllerden birine sordum."Pardon 9/F kaçıncı katta?"gülümseyerek bana doğru döndü."Üst katta sağa dönünce 3.sınıf."aynı şekilde bende gülümseyerek "Teşekkürler.Ben Aqua "cici kız gülümsemesiyle "Rica ederim.Bende 10/B'den Alexandra."kız baya güzel sarışın bi kızdı."Çok memnun oldum."sınıfımı bulmak üzere yoluma devam ettim.

Ben bir sıra aramakla meşgulken sevgili tiçırımız içeri girdi.Bende panik oldum ve ilk boş yere oturdum.Yanımda kim olduğuna bile bakmadan.

Anladığım kadarıyla ders kimyaydı.Sevdiğim bi ders.Aklıma gelince yanımdakine de baktım.Top modellere benzer yüzlü ama kötü fizikli bi kızdı.Ders bitince yanımdaki kıza dönerek "Meraba Ben Aqua."başını bana doğru çevirerek "Meraba.Bende Selinay."arkadaş olmak için bi adım atmaya karar verdim."Arkadaş olalım mı?"kahkaha atarak "Hiç sormıycaksın sanmıştım.Hadi gel Aqu sana okulu gözteriyim."cevap vermeme izin vermeden kolumdan çekiştirip beni okulun bahçesine getirdi.O sırada yüzüme bi top geldi.

Galiba burnum kırıldı.Sonrası karanlık...

Vote ve yorumu eksik etmeyin :***

NEDEN BEN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin