#6

16 0 0
                                    

Hele dagen igår havde været så forvirrende. I hvert fald det sidste af den.

Stakkels Andreas.

Daniella var taget med mig hjem, og overnattede også, så vi kunne bruge idag, i stedet for igår.

Da vi stod op, dovnede vi bare i et par timer, hvorefter vi gjorde os klar til at komme ud af døren.

Vi besluttede os for at købe noget tidlig aftensmad, og spise udenfor idag.

Nede ved Furesø.

Vejret var super lækkert, og så længe det var det, var salat og lidt andet, nok for os.

Grill osv er ikke lige mig.

Jeg elsker at spise det, men jeg gider virkelig ikke stå og lave det.

Og vi kunne jo trods alt altid spise igen når vi kom hjem, hvis ikke det var nok.

"Er det her et godt sted?"

"Det synes jeg. Der er ikke for mange i nærheden, solen blænder os ikke, men den er tilstede."

Vi satte os ned og snakkede, om alt og intet.

Om uddannelse, fremtid osv.

Vi havde begge to store planer for den nærmeste fremtid.

Min telefon bippede, og jeg tog den op, for at læse beskeden jeg havde fået.

Stefan: Du ser sgu godt ud idag! 🤤

Jeg kiggede forvirret rundt, og vendte blikket tilbage i min telefon.

Celine: Øhm, tak, tror jeg? 😂

Celine: Kom over og sig hej?

Stefan: Kan ikke, har virkelig travlt..

Celine: Ooookay så?

Jeg kiggede op endnu en gang, men kunne stadig ikke se Stefan nogen steder.

"Hvem leder du efter?"

"Stefan. Han har lige skrevet han kan se mig, men jeg kan ikke se ham"

"Sig han skal komme over?"

"Det gjorde jeg. Han sagde han havde travlt, så han kunne ikke"

"Underligt"

Jeg nikkede, og kiggede ned i min telefon igen, til 2 nye beskeder.

Stefan: Hvornår får jeg dig at se i kjole igen?

Stefan: Senere? 🤤

Daniella satte sig hen ved siden af mig, og kiggede med i beskederne.

Celine: Jeg har kjole på lige nu?

"Gad vide om han overhovedet har været her og set dig, eller om han bare gør som så mange andre fyre. Smider et kompliment ud helt tilfældigt? Det virker lidt underligt at han spørg hvornår han må se dig i kjole igen, når du har kjole på nu"

"Lad os finde ud af det"

Stefan: Jaja, men den der du også havde på første gang vi var ved Furesø sammen? Det den jeg mener..

Celine: Det ér den jeg har på? 🤨

Stefan: Nej det er ej 😂 Den anden var sådan lyserød agtig.

Celine: Og det er denne her ikke?

Stefan: Den er pink omg.

Celine: Fair nok.

Stefan Hjort. Where stories live. Discover now