Miłość?!?! 💕😱😱💕💕😱

388 5 38
                                    

— bo to nie facet tylko dziewczyna.

Nagle wszyscy oniemieli, w tym ja. JAK ON SIĘ DOMYŚLIŁ !?!!??!?!??!?!?!??!?!?!?!!??!?!?!!?! Zdjełam kaptur a wszystkim opadła szczena.

— Jestem Sky z rodu Targaryenów, Pierwsza tego imienia, Niespalona, Królowa Meereen, Królowa Andalów i pierwszych ludzi, Wyzwolicielka z Okowów i Matka Smoków. Przybywam do was, bo chcem dołonczyć do Nocnej Straży i nauczyć się walczyć jak walczom na północy. Jeśli mnie nie przyjmiecie Rose już wie jak sobie z wami poradzić. — powiedziałam a Rose wylazła spod mojej peleryny, usiadła mi na ramie i lekko zioneła ogniem. Nagle wszyscy ci debile co ze mną walczyli mieli wyraz twarzy jakby chcieli pobiec z płaczem do mamusi. Uśmiechałam się i podeszłam do tego MEGA PRZYSTOJNEGO chłopaka <333.

— Skond wiedziałeś, że jestem dziewczyną???

— Masz kobiecą figurę. No i śliczne oczy. - powiedział i się lekko zarumienił. OMG JA TEŻ MU SIĘ PODOBAM!?!??!?!?!??!?!?!?!?!?!?! — Mam na imię Jon Snow, jesteś siostrą Daenerys?

— Niestety tak, a co?

Chłopak przybliżył się do mnie i wyszeptał mi na ucho:

— Jak będziesz się widziała z Dany powiedz jej, że bardzo mi jej brakuje i że niech powie tylko słowo, a ja zrezygnuje dla niej z Nocnej Straży, bo bardzo ją kocham.

KURWA CO TAKIEGO!??!?!?!??!?!?!?!?? JAK KTOŚ TAKI MOŻE SIĘ ZAKOCHAĆ W KIMŚ TAK ZDZIROWATYM JAK DANY AHHHHHHHHHHHHH MUSZĘ GO ODBIĆ. TYLKO JAK?????

— Jasne, powiem jej. — powiedziałam patrząc mu się w oczy najbardziej romantycznie jak potrafie. Niestety szybko odwrócił wzrok i poszedł, a ja poszłąm do gabinetu Lorda Dowódcy.

w gabinecie...

— Kim jesteś? — zapytał Lord Dowódca

— Sky Targaryen, córka Aerysa II Targaryena

— Czego tutaj chcesz?

— Chcem dołonczyć do Nocnej Straży ser - powiedziałam i popatrzyłam się maślanymi oczami na Lorda Dowódcę

— No dobra to dołonczaj, jesteś najlepszom wojowniczkom, więc na pewno świetnie się sprawdzisz. Twój pokuj ma numer 782. Masz cały dzień aby odpocząć a jutro z rana masz trening. Nie toleruje spuźnień, zrozumiano???Jutro powiem ci co musisz zrobić, aby oficjalnie dołonczyć do nas.

— Tak, ser

— Jon Snow odprowadzi cię do twojego pokoju

— NAPRAWDĘ!?!!? Znaczy oczywiście ser — rzekłam po czym ukłoniłam się i wyszłam z gabinetu.

Przed drzwiami od gabinetu już stał Jon. On był TAAAAAAKI SEKSI w tamtym momencie. Achhhh chyba się ZAKOCHAŁAM ❤️💘💘❤️❤️💞💞❤️💘💘💘❤️💞❤️💘❤️💞💘💞💞❤️❤💘💘💘!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

— Masz mnie podobno odprowadzić do pokoju - powiedziałam uwodzicielsko

— Tak, mam ci pokazać gdzie on jest. Złożyło się, że mieszkasz koło mnie, więc jak masz jakieś pytania to śmiało możesz zapukać o której chcesz. —powiedział najbardziej przyjacielsko jak umiał. kurwa to będzie w chuj trudne go rozkochać. Ale przynajmniej mam go koło siebie, o której chcem 😈😈😈😈😈. 

Przez jakiś czas szliśmy po schodach aż w końcu byliśmy na 7 piętrze.

— To tutaj — wskazał Jon na pokuj 782. — Mój pokuj ma numer 781.

—Dzięki za odprowadzkę. Jeśli będę cie potrzebować na pewno zapukam.

—Będę czekać. — Jon uśmiechnął się swoim seksownym uśmiechem 💕💕💕💕💕💕 i pomachał mi na pożegnanie.

Ja odmachałam mu i weszłam na mojego pokoju. Był bardzo ładny i wyglądał tak:

Następnie położyłam się na łóżku i obmyślałam plan jak rozkochać w sobie Jona Snowa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Następnie położyłam się na łóżku i obmyślałam plan jak rozkochać w sobie Jona Snowa. No właśnie jak?????????????????????? 🙄🙄🙄🙄🙄 Rozmyślałam o tym  bardzo długo aż w końcu przeszedł mi  do głowy NAJGENIALNIEJSZY pomysł..........................................................................wystarczy............................................................................................po prostu................................................................................ZABIĆ DAENERYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ciąg dalszy nastąpi....

HEJKA KOCHANI! MAM NADZIEJE, ŻE TEN ROZDZIAŁ WAM SIĘ PODOBAŁ💖💖💖💖. NASTENPNA CZĘŚĆ JUŻ W NAJBLIŻSZYM CZASIE 😘😘😘😘😘 . PAMIENTAJCIE O GWIAZDKACH I KOMACH 👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨. KISSSSSKI OD IDEALNEJ 💕💕💕💕




You are my queen ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz