Възраст:16
Елемент:Въздух
Водолей:Характер:
Родените под знака Водолей са срамежливи и тихи, но от друга страна могат да бъдат ексцентрични и енергични. И в двата случая те са високо интелектуални хора, които обичат да помагат на другите. Те лесно могат да решават проблеми.
Представителите на зодия Водолей имат нужда да бъдат известно време сами и далеч от всичко, за да възстановят енергията си. Хората, родени под знака Водолей, гледат на света като на място пълно с възможности. Водолей е въздушен знак, използва ума си при всяка възможност. Ако няма умствена стимулация, той е отегчен и му липсва мотивация да постигне най-добрия резултат. Управляващата планета на Водолей е Уран. Представителите на зодията са способни да възприемат бъдещето и знаят точно какво искат да правят през следващите пет или десет години. Те са известни като мислители и хуманисти. Постоянно се стремят да бъдат заобиколени от други хора. Най-големият проблем за Водолей е усещането, че е ограничен. Заради желанието за свобода и равенство за всички, представителите на зодията винаги ще се стремят да гарантират свободата на словото и придвижването. Водолеите имат репутация на студени и безчувствени хора, но това е само техният защитен механизъм срещу преждевременно сближаване. Те трябва да се научат да се доверяват на другите и да изразяват емоциите си по здравословен начин.