Fără sa mai pot spune ceva am simțit cum pământul îmi fuge de sub picioare. Am realizat imediat ca Lisa m.a împins de pe clădire. M.am panicat super tare și am inceput sa tip după ajutor. Afara mai erau băieții din BTS și BTR care au văzut toată scena. Însă Jungkook nu era cu ei.
In acel moment am crezut ca o sa mor și o sa plec la mama. Mi.am închis ochii în speranța de a nu vedea momentul în care voi deveni una cu pământul.
Am simțit cum am făcut impact cu o apa asa ca mi.am deschis repede ochii. Am avut cel mai mare noroc ca am căzut în piscina dar stai.... Eu nu știu sa înot. Am început sa ma zbat pana când nu am mai avut putere sa o fac și m.am lăsat moale, ducându-ma la fundul piscinii și lipindu.ma de cimentul rece și ud.
Încă încercăm sa îmi țin respirația dar nu puteam. Am simțit doua brate ce m.au luat stil mireasa. După câteva secunde am fost așezată pe iarba, însă nu vroiam sa îmi deschid ochii.
- Amalia! Amalia ești bine? Ii aud vocea Lui Sunny.
- Amalia te rog revinoti! Spune Hana aproape plangand.
- Nu ne lasă Amalia! Spun și Jess și Mira în cor.
Am început sa tușesc apa din corpul meu, însă simțeam ca ma sufoc. După câteva minute mi.am revenit însă încă eram traumatizata de ce am pățit.
- Cine ți.a făcut asta? Întreabă Jimin nervos.
Fetele m.au ajutat sa ma ridic de pe iarba însă nu ma puteam tine pe picioare nici nu puteam sa leg doua cuvinte. M.au așezat pe un șezlong și au pus peste mine o pătură. Tremuram toată de frig.
- Cine te.a împins Ama? Întreabă Sunny. Lângă ele și.au făcut apariția și Jungkook și restul băieților. Cei din BTR erau i spatele lor și priveau.
- Mai întreb odată Ama, cine te.a împins?
- L... Li...incerc eu sa spun dar atunci apare Ahn, fratele meu.
- Lisa a împins-o.
- Stai ce? Spun toți în cor.
- Lisa? Nu te cred. Nu ar face asa ceva. Spune Jungkook.
- A deci o crezi pe Lisa nu? Spune Hana. Amalia era sa moara din cauza curvei ăleia și tu ce faci? Întreabă ea nervoasa și se așează în fata lui. O crezi pe ea sau pe Amalia și pe noi?
- Încă odată spun, Lisa nu ar fi un stare de asa ceva. Spune el uitându-se în ochii ei.
- Bine Jungkook. Bine. Crede.o pe Lisa. Poți sa uiți ca sunt sora ta ok? Spune Hana nervoasa și pleacă.
- De unde știi ca Lisa a împins-o pe Amalia? Întreabă Jess.
- Când m.am dus sus după Amalia, după ce s.a tăiat tortul, BLACKPINK împreună cu IU și Hwasa au urcat sus după ea. Au început sa se certe, am reușit sa aud doar ca Jennie a spus ceva despre mama Amaliei și ia a avertizat.o sa nu mai spună ceva de mama ei care e la 3 metri sub pământ. După au mai vorbit ceva pana când Lisa a spus ca o sa își găsească aici și acum sfârșitul sau ceva de genul și apoi a împins-o pe Amalia de pe clădire. Spune Ahn încet.
- Cee? Nu! Noi nu am făcut nimic. Apare și Lisa cu prietenele ei după ea. A căzut singura. Spune ea și se preface nevinovata. Kookie nu am făcut nimic. Spune ea și îl prinde de mana și se lipește de el făcând o fata de copila nevinovata.
- Te cred iubirea mea! Spune el și o săruta scurt.
- Jimin termina acum petrecerea. Te rog. Spunele tuturor sa plece. Spune Sunny în timp ce îmi strângea mana mea rece în ale ei calde. O lacrima i s.a prelins pe obrazul ei rozaliu. Cu ultima picătură de putere pe care am avut-o i.am șters-o. Ea mi.a luat și cealaltă mana în a ei și m.a privit în ochi. Amândouă aveam ochii în lacrimi. Ma uit și la Jess și Mira care acum și ele aveau lacrimi în ochi.
CITEȘTI
Picături de sânge °°° J. J. K. ff
Teen Fiction"In viata treci și prin bune și prin rele. Eu doar prin rele am trecut, am mâncat bătaie pana la ultima suflare. Sângele curgea șiroaie pe chipul meu însă nimeni nu m.a ajutat niciodată. Nici eu nu o sa ajut oamenii falși. Niciodată nu o sa ma mai î...