Capitolul 3 +18

288 21 4
                                    

  Attention! Follow the smut scenes cringe. =)))

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  - Tu grasa? Nu nu nu! Ești perfecta. Ai cele mai bune proporții. Fundul asta mare și moale, talia mica și drăguță, sânii ăștia voluminosi. Crede-mă ca ești perfectă. Spune si se apropie de fata mea.

  In acel moment mi.a muscat senzual buza de jos și am gemut. A chicotit după care și.a lipit sălbatic buzele de ale mele.

  Sincer sa zic băiatul asta ma înnebunește la maxim. I.am răspuns ca o deșteaptă la sărut. Ne frământam amândoi buzele sălbatic, el dominand jocul nostru înflăcărat.

  Mâinile le aveam poziționate pe abdomenul lui bine lucrat. El se juca cu fundul meu făcându-mă sa gem în ultimul hal. Era o senzație plăcută. Printre săruturi zâmbea, mândru de opera făcută.

  Eu stăteam pe vârfuri pentru a.l săruta fiindcă sunt destul de mica la înălțime. Am 1.60 puii mei. El văzând ca stăteam le vârfuri m.a ridicat și mi.am încolăcit picioarele în jurul bazilului lui. Mi.a lipit iar spatele de perete punându-și iar mâinile pe fundul meu. I.am muscat buza de jos și a gemut. Ne.am despărțit din sărut și am zâmbit amândoi draceste.

  - Ahhh Amalia ma înnebunești. Prietenul meu te vrea. Spune si zâmbește.

  - Vad ca iti place cam tare sa te joci cu fundul meu aaa? Spun și îl trag într-un sărut unde ii mușc iar buza.

  - Nici nu stii cat de mult îmi place sa ma joc cu el. Spune si imi da o palma la fund. Am gemut și după mi.am înfipt mâinile în parul lui.

  - Nu ma provoca. Pot juca și eu la modul extrem. Spun și îl sărut iar apăsat. Mi.am introdus limba în cavitatea lui bucala el răspunzând imediat gestului meu. Am jucat un joc înflăcărat, un vals intre limbile noastre, eu câștigând.

  - Din ce vad te pricepi sa săruți și sa faci un bărbat sa moara după tine. Ai experienta sa? Spune și și se uita în ochii mei.

  - Nu. Nu am. Asta e prima data când ma sărut cu un băiat. Spun uitându-mă fix la el. Părea mirat de răspunsul meu.

  - Am talent cred. Spun și zâmbesc. Se pare ca ție îți place. Spun și rad.

  - Si inca cum. Spune si vrea sa ma sărute dar îl opresc.
 
  - Haide sa facem o bucata din proiectul la geografie. Spun și ma dau de langa perete și încep sa merg. În a doua secunda Jungkook îmi lipește o palma de fund.

  - Ahh! Te omor Jungkook!

  - Ce sa fac... Ai un fund prea superb. Trebuie sa ma joc cu el. Spune pervers.

  - Da da. Alta data. Acum hai sa facem ceva la proiectul ala. Avem treaba.

  - Lasă că știu eu ce treaba avem noi. Spune si zâmbește pervers.

  Am urcat în camera lui și mi.am pus laptopul lângă calculatorul lui. El s.a așezat pe scaun. Eu am rămas în picioare. Stăteam aplecata ca să scriu pe laptop chestii pentru a le introduce în eseu. Dintr-o data Jungkook își lipește iar palma de fundul meu făcându-mă sa gem. Am sarit ca arsa după concatul dintre palma lui și fundul meu.

  - Esti prost? Ești obsedat?

  - Da, de fundul tău. Spune el și zâmbește. De odată mi.a venit în cap o idee. M.am așezat în poala lui cu fata la el și mi.am pus mâinile după gatul lui. Am început sa îl sărut pe gat, lăsându-i niște urme roșii spre mov. M.am dus apoi la buzele lui și am început sa i le frământ apasat de ale mele. Mi.am pus picioarele în jurul bazilului lui iar eu și.a pus mâinile pe fundul meu. I.am lins buza de jos apoi i.am mușcat-o și m.am așezat în poala lui cu statele la el. M.am pus fix pe prietenul lui și am început sa fac mișcări de sus în jos, excitandu.l la maxim. Am simtit umflatura din pantalonii lui după care m.am ridicat în picioare și l.am sărutat scurt după am plecat și m.am așezat pe pat.

Picături de sânge °°° J. J. K. ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum