Ako vnímate žiarlivosť?
Ja ju neznášam. Na iných ľuďoch, pároch.Pretože sa boja, že o svoju polovičku prídu. Že ich podvedú. Neviem, ja to tak nevnímam. Keď ste s niekým vo vzťahu, je tam ten strach, že vám ho môže niekto ukradnúť. Ale keď chce len vás, tak sa ukradnúť nenechá.
A nastal ten problém, že som mu navrhla, aby so mnou dakedy išiel pozerať hviezdy... Lenže to by sa frajerke nepáčilo. Povedala som, že môže zobrať aj ju, ale bolo by to divné. Tak ale nedala som sa, pretože viem, že ho toto leto chcem aspoň raz vidieť.
A už mi prišlo blbé, že ho toľko presviedčam.
A on, ako malé decko, to riešil s ňou. Akoby sa pýtal od maminky, či môže ostať vonku dlhšie. Hovoril jej o mne, vie že som slušná, ale aj tak sa bojí, že by som neviem čo spravila. Budem ho zvádzať? Strčím mu jazyk do krku? Bože, veď bol kamarát, chcem si len pokecať tak ako vtedy.
Prečo by som si od nej mala pýtať dovolenie? Malo to byť spontánne. Ale keby som už bola v Moravciach a zavolala by som mu, tak by nemohol, lebo by bol úžasný dohodnutý s ňou. Môžem robiť, čo chcem.
Jediné dovolenie, ktoré potrebujem, je od otca či mi dá auto.To, čo cítim voči tej babe, nie je žiarlivosť, ale hnev. Pretože ho nechcem, ani on mňa. Nemá na mňa, čo žiarliť. Nie som mrcha, ktorá by im pokazila vzťah. Prečo by som to robila? Z hnevu? Iba by som dojebala aj mňa, aj jeho aj ju.
Keď si ju raz vezme, tak bude pod papučou. Nedovolí mu ani na pivo chodiť.
YOU ARE READING
Myšlienky, ktoré chcem aby vedel
RandomCitáty, myšlienky, ktorých sa chcem zbaviť. Chcem ich niekomu povedať, aby vedeli čo sa so mnou deje. Na čo myslím alebo na koho. Ale nedokážem to. Príliš sa bojím.