Čo Sa Stalo

16 0 0
                                    

Ale je lepšie, že som tak nespravila.
Pretože.
NÁHODOU som mu zavolala na messengeri, lebo som si pozerala čet... A ja že doriti, doriti... Ale nakoniec neukazovalo že by som volala, tak mi odľahlo. Ale nie. Videl to. 😠

Horko ťažko som sa s ním dala do reči a dačo sme vyriešili. Už som sa na neho tak nehnevala, len mi to chýbalo.

A čo mi ten zmrd povedal?

Že má frajerku!

Tak v piči som ostala.

A čo je lepšie? (horšie)

Že má dosť podobné zaujmy ako ja. Fakt dosť. Ale nevyzerá ako ja.

Sú spolu TRI mesiace.
Aspoň, že to bolo po januári a februári, čo som si s ním naposledy písala.
Ale teraz ma tak zaráža, vraj mal vtedy ťažké obdobie. A vraj sa zľakol, že som bola doňho a mali sme sa stretnúť.
Ja neviem.

Ale písali sme si do noci. Usmievala som sa. A bolo mi fajn. Chýbal mi. To písanie s ním.

Áno, viem. Po čase mi to nerobí dobre. Alebo to bolo len v škole. Lebo som sa chcela sústrediť. Ale teraz nemusím. Zmaturovala som. Som doma. A je leto, teplo, krásne západy slnka, hviezdy. A všetko mi ho to pripomína. (A je mi smutno, pretože toto leto bude.. Nič moc. On niekoho má a ja som sama. Stále.) Tie časy, keď sme chodili von. A už to také nebude.

Priznal mi, že vie, že sa zachoval ako zbabelec. Že sa priučil a že ju nechce sklamať. Už nemôže sklamať ďalšiu.

Samozrejme že ma to zabolelo.

Bože!

Musím vytriezvieť z tohto zistenia, zvyknúť si na to...

Aby ste ma nebrali úplne ako dáku onú:
On je šťastný. Dal sa dokopy.
Ja som tiež šťastná. Som zdravá, môžem chodiť, behať. Som prijatá na VŠ, mám fajn kamošov... Je toho veľa.
A fakt mám pocit, že som v pohode a už budem len v pohode, čo sa týka jeho.

Len to leto bude nuda. 😞

Dám vám vedieť, ak sa stretneme.
Ak sa nudíte aj vy, Napíšte mi a budeme sa nudiť spolu. 😂
Alebo smiať. A so mnou je veľa usmevov. 😄😊

Myšlienky, ktoré chcem aby vedel Où les histoires vivent. Découvrez maintenant