Sezon Finali

1.3K 91 93
                                    

Mehmet ve Mustafa sırıtarak bakıyordu onlara. Nefes ise korku ile baktı Tahire.

Mehmet : eve gidiyoruz ses çıkaran olursa öldürürüm, dedi

Tahirin gözünden yaşlar geliyordu. Nefes Tahire ' ağlama' diyerek bakıyordu. Ama Tahir duramazdı.

Zorla bindiler o arabaya. Zorla. Tehtid ile. Cehennemlerine gidiyorlardı. Cennete gitmek varken. Kuş olup uçmak varken kafese gidiyorlardı. Onlar mı istedi? Hayır.

Kafesin sahibi istedi. Kuşlar onun elinde olsun istedi. Ve kuşları kafesine sürdü..

Eve geldiklerinde Mehmet tahiri ceza odasına kapattı. Dövmedi. Vurmadı. Yıkmadı.

Sadece bir odaya kapattı. Cezası karanlıkta kalmaktı. Aç ve susuz karanlıkta. Tahirin en korktuğu yerde. En korktuğu şekilde. Karanlıkta. Yalnız.

Nefesi ise tahirin odasına kapattı. Onu da Dövmedi. Vurmadı. Yıkmadı.

Tahirin odasında pencere vardı. Karanlık değildi. Nefese de ne yemek ne su verdi.

Aradan Bir saat geçti. Tahir ceza odasında en köşede elleri ile kulağını kapatmış sallanıyordu.

Nefes ise Tahirin odası ile ceza odasının bitiştiği yere gelmiş bir kulağını duvara dayamış ağlamaktan şişmiş gözleri ile kendi kendine konuşuyordu.

Nefes : özür dilerim kurtaramadım. Özür dilerim yapamadım. Özür dilerim kaçmadık. Özür dilerim seni cehennemine tekrar getirdim, dedi ve yıkılmış bir şekilde kafasını duvara vurmaya başladı.

Kapı kilit sesi ile ayağa kalktı.

Gelen mehmet ve mustafa gelmişti.

Mehmet : nasılsın nefes?
Nefes güldü
Mustafa : gülma
Mehmet : tamam sakin, demin Tahirin yanına uğradık sanırım bayılmış ağlamaktan ölmek üzere.

Nefes : yalvarırım onu bırakın ne isterseniz bana yapın
Mehmet : zaten yapıyoruz.
Nefes : ne
Mehmet : sizi ayırdık aaaa ne diyorsunuz hıh Anka ve kelebek ayrıldı.

Mustafa ve Mehmet gülmeye başladı.

Mehmet : bizden kaçtınız yakaladık. Bir daha kaçarsanız ki buna imkan yok bir şekilde kaçarsanız sizi öyle bir ayrı bırakırım ki biriniz mezara biriniz hapse.

Nefes güldü : bir insan evladına nasıl bunu yapar
Mehmet : EVLADIM DEĞİL TAHİR BENİM EVLADIM DE-ĞİL ANLADIN MI

Nefes eli ile kulaklarını kapattı ve kenara değildi dizlerini kendine çekti.

Mustafa ve Mehmet odadan çıkıp kapıyı kapattılar.

3 saat sonra

Nefes üç saattir uzanmış ağlayarak tavanı izliyordu. Mehmet ve Mustafa ve Tahir odaya girdiler. Daha doğrusu Mehmet ve Mustafa odaya girerken Tahiri ileri ittirdiler.

Mehmet : Tahir dediklerimi yap
Tahir kafasını sallarken nefes onları şaşkına izliyordu

Mehmet : TAHİR DEDİKLERİMİ YAP

Tahir ayağa kalktı

Tahir : ne olur yapmayayım
Mehmet : yapmak zorundasın yoksa ben sana anlattığım giib yaparım

Tahir ağlayarak nefesin yanına geldi

Elini nefesin yüzüne koydu ve yüzünü okşadı.

Tahir : bana kızma tamam mı?
Nefes : sana kızmam
Tahir : kötü adam zorladı
Nefes : neye
Tahir nefesin elini kendi kalbine koydu.
Tahir : sen hep buradasın, dedi gülümsemeye çalışarak

Sonra geri geri geldi Mehmetin önünde durdu

Mehmete elini uzattı, Mehmet eldivenli eli ile silahı ona verdi

Tahir silahın ucunu çekti. Biraz önce Mehmet öğretmişti.

Nefes Tahire şaşkına bakıyordu. Yapma der gibi bakıyordu.

Tahir silahı nefese uzattı namlusunu yani.

Sonra elini tetühe koydu. Kızarmış gözleri ile

Tahir : özür dilerim kelebek.

Ve Tahir tetiğe bastı. Nefesin kalbine geldi kurşun. Tahirin yuvasına : nefesin kalbine.

Nefes dizleri üzerine düştü.

Ölüm (!) sessizliğini bozan Mehmet oldu

Mehmet : kelebeğin ömrü bir gündür. Anka ise ölüp dirilir. Kelebek ölücek Anka ise hergün hapishanede ölecek kelebeğin yokluğu ile, ve nefes yere yığıldı

Sezon finali

Nasıl olmuş

Aklımda yeni kurgu var ama ne neftah ne ulrem.

Kendi karakterimi oluşturmak istiyorum.

Bana sövün bakalım

Mehmete sövün bakalım

Mustafaya sövün bakalım

Hadi bb

Anka | Otizm | #wattys2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin