Abych vám to upřesnil, tohle není žádný fantasy příběh, nejsou tu žádní draci ani princezny, co bych měl zachraňovat. Nebude tu ani žádná magie. Tohle je můj příběh, který vám budu vyprávět. - Cassius Rush
×××
,,Nahraj!" zakřičel jsem a za chvilku už jsem v rukou držel míč. Rozběhl jsem se a vystřelil na koš. ,,A je to tam! Vlci opět vítězí!" ozval se nadšený hlas z reproduktorů. Všichni radostně skákali a pískali. Celý můj tým se ke mně rozběhl a dva spoluhráči si mě vysadili na ramena. Přišel k nám ředitel a předal mi velký zlatý pohár. Zvedl jsem ho nad hlavu a všichni na tribuně začali hlasitě křičet a tleskat. Byla tu celá škola, která řvala moje jméno. Jo mimochodem kdyby vám to nedošlo tak hraju basket za školní tým a jsem kapitán. Stal se ze mě nejmladší kapitán týmu, co kdy na téhle škole byl. Vždy se stali kapitánem tak ve třetím nebo čtvrtým ročníku a ne jako já.
×××
Po mém výkonu v tělocvičně jsme běželi do šaten se osprchovat. Všichni mi gratulovali a holky mě sváděly pohledem. Na pár z nich jsem mrkl a ony se na místě roztekly. Začaly pištět a červenat se. Jsem v druháku na střední a jsem takový ten král školy, kterého každá holka chce a každý kluk mu potají závidí. Zná mě tu každý. Je mi 17, mám světle hnědý vlasy a hnědý oči. Mám nejlepšího kámoše Finna Levise. Má blond vlasy ale nemá žádnou vysportovanou postavu jako já. Necvičí a i když je v týmu tak jen sedí na lavičce. Dělá ze sebe pořád idiota, aby si ostatní nemysleli, že je nějaký šprt, ale já vím, že je hrozně chytrej. Proto od něj opisuju všechny testy. Znám ho už od základky.
×××
,,Co říkáš na Sofii?" zeptal se mě Finn, když jsme šli domů. ,,Sofii?" nevěděl jsem o kom zase mluví ,,No přece ta Sofie. Blond vlasy, modrý oči a úžasná postava." popisoval mi ji a u toho se divně usmíval.
,,Myslíš tu barbie roztleskávačku Sofii Parker?" zamračil jsem se a on přikývl. Sofie Parker. Hlavní roztleskávačka chodí taky do druháku jako my. Všichni ji uctívají jako bohyni a dělají z ní bůh ví co. Tu když bych chtěl, tak ji mám. Je to hrozná děvka. ,,Na ni názor nikdy nezměním Finne." otočil jsem se na něj ,,Ale brácho. Vždyť je úžasná." snažil se mě přesvědčit ,,Možná tak úžasná děvka." odfrkl jsem si a zatočil za roh, kde jsem bydlel. Bydlím kousek od školy mám to tak 10 minut. ,,Ale prdel má dobrou ne?" zakřičel na mě ještě ,,To teda má." zasmál jsem se a vešel dovnitř. ,,Jsem doma!" zařval jsem a tašku odhodil na zem. Máme menší domek, nejsme nějak zvláště bohatý, ale nejsme ani chudý. ,,Cassiusi? Ty už jsi doma?" divila se matka ,,Ne, jsem venku." obrátil jsem oči v sloup ,,Nebuď drzý a pojď jíst." zamračila se matka a odešla do kuchyně ,,Nemám hlad." oznámil jsem a vyběhl schody nahoru do svého pokoje. Lehl jsem si na postel a hned usnul.×××
,,Sakra Cassiusi. Vstávej!" začal někdo řvát a já se hned probral. Otevřel jsem oči a uviděl před sebou naštvaný obličej Finna. ,,Co tady kurva zase děláš?" řekl jsem rozespale a přetočil se na druhý bok ,,Co tady kurva dělám?! Je ta party na oslavu vítězství u Sofie ty idiote." rozčiloval se Finn ,,Vážně nevím, proč ještě ležíš." skopl mě z postele na zem ,,Au.. Ty debile." promnul jsem si hlavu na kterou jsem spadl
,,Nemel a něco na sebe hoď. Čekám dole." řekl a odešel z pokoje. Sebral jsem se ze země a šel jsem ke křeslu, na kterém jsem měl poházený oblečení. Do ruky jsem vzal to první, co se mi pod ni dostalo a přičichl k tomu. ,,No fuj.. Do prdele. Měl bych si tady uklidit." zanadával jsem potichu a sebral černý tričko s dírami, co se válelo na zemi. Vzal jsem svou kolínskou a celé triko s ní nastříkal. Oblékl jsem si to a k tomu jsem našel pod postelí černý džíny. ,,Ty jsem hledal asi týden." zasmál jsem se a vyšel z pokoje.
,,Čemu se tak blbě tlemíš?" zamračil se Finn, který čekal pod schody ,,Ničemu ty blbečku." dal jsem mu pěstí do ramene a prošel kolem něj ,,Ježiši Cassi. Smrdíš jako nějaká laciná děvka." zasmál se a držel se za nos ,,Zavři hubu a pojď." vyšel jsem před barák a nasedl do své šedé audiny. Finn auto obešel a nasedl taky. Zapnul jsem rádio a vyjel jsem na cestu. Sofie bydlí tak půl hodiny od mého domu.
,,Můžeš to sakra přepnout?!" rozčiloval se Finn, protože já poslouchám rap, metal a on klasiku. Prostě ty nudný písničky, kde se někdo snaží zpívat. ,,Ne, vole. Vůbec na to nehrab. Jsi horší než moje babi." zasmál jsem se a flákl ho přes ruku, když to chtěl přepnout ,,Já jen nechápu, jak tyhle sračky může někdo poslouchat. Odumírají mi z toho mozkový buňky kurva. Je to jak, když bych si vzal do ruky mikrofon a začal do něj řvát různý kraviny, který nedávají žádný smysl." rozčiloval se pořád. Tomu se můžu jenom smát.×××
Zastavili jsme před vilou ve světle růžové barvě. Sofiin dům pozná každý, i kdyby nechtěl. ,,Jdeme se bavit?" otočil jsem se na Finna ,,Že váháš." vykřikl a vystřelil pryč z auta. Sám pro sebe jsem se tomu zasmál. Debil jeden. Vystoupil jsem a šel přímo k domu. ,,Ahoj Cassiusi." zavolal na mě někdo, otočil jsem se a za mnou stála Sofie ,,Čau." kývl jsem na ni ,,Hele jen jsem ti chtěla říct, že jsi byl fakt dobrej na tom zápase a kdyby si chtěl, tak u mě máš vždy dveře dokořán." mrkla na mě a přistoupila ke mně blíž "Myslíš tím, že ty máš nohy vždy dokořán?" ušklíbl jsem se, ale ona se zamračil a a zakřičela ,,Toho budeš ještě litovat Cassiusi Rushi." vyplivla mé jméno otočila se na podpatku a šla dovnitř. Kráva jedna. Si jako myslí, že se budu zahazovat s někým, jako je ona jo? To tak. Chvilku jsem přemýšlel a pak vešel dovnitř. Párty už byla v plném proudu. Tak jsem se ztratil v davu a tančil. V tu chvíli jsem ještě nevěděl, co jsem tou blbou poznámkou způsobil.
×××
Tak a je tu první část ❤️
Snad se vám líbí.
Napište mi váš názor.
Jo a pardon za chyby nebo překlepy.
Děkuji.
~j~
ČTEŠ
Padlý král
Teen FictionZměnilo mě to. Jestli k lepšímu to zjistíš. - jestli chcete vědět víc, tak si to přečtěte - není to fantasy - omlouvám se za chyby a překlepy - obsahuje vulgarismy - doufám, že se příběh bude líbit ~j~