Jelikož mi právě skončila první hodina tak mám před sebou ještě další dvě, pak oběd a další dvě. Dneska je krátké vyučování. Odpadl nám tělocvik. Celkem mi to vyhovuje, chtěl jsem domů dřív. Ještě nevím, jak to tady je s kroužky a tými. Jdu na svou druhou hodinu do druhého patra téhle divné školy. Abych vám popsal interiér téhle školy. Šedý zdi z velké části posprejovaný. Plakáty a oprískané zdi. Zkrátka nic moc.
×××
Přišel jsem do třídy a nevěděl jsem kam si mám sednout nikdo tu ještě nebyl a to za minutu začíná hodina. Přemýšlel jsem jestli nejsem náhodou ve špatné třídě, ale ne. Jsem dobře. Zazvonilo a přišlo pár lidí. Jedna holka a dva kluci. ,,Kde je tady volná lavice?" naklonil jsem se k jednomu z kluků ,,Žádná není." prskl na mě nepříjemně. Tak fajn, počkám než přijdou všichni. Po pár minutách stání. Přišli všichni i učitelka. ,,Sedni si." kývla na mě ,,A kam?" pokrčil jsem rameny ,,Mně je to jedno." mávla na mě rukou a sedla si. Já se rozhlédl a šel k jedné lavici, kde bylo jen jedno místo. Druhé místo zabíral nějaký kluk. Natáhl jsem se k židli abych ji vysunul ale on tam dal nohu. ,,Obsazeno." křivě se usmál a já si odfrkl procházel jsem dál třídou ,,Tady je volno." řekl někdo vedle mě. ,,Díky." usmál jsem se na kluka s hnědými vlasy. ,,Kde máš koženou bundu." zeptal jsem se hned, protože měl na sobě jen bílé tričko. ,,Nepatřím do žádného gangu." odpověděl ,,Jak to?" zeptal jsem se ,,Jsem tu jen pár měsíců a žádný gang o mě ještě neprojevil zájem." pokrčil rameny a něco si kreslil do sešitu. ,,Aha a nechceš mi říct, jak to tady vůbec funguje?" otočil jsem se na něj on se usmál ,,Při obědě." řekl ,,Jak se jmenuješ?" zeptal se ,,Cassius Rush. Ty?" představil jsem se ,,Alex Marvin."
×××
Po další hodině jsem šel s Alexem. Vyzvedli jsme si u okýnka oběd, který se skládal z polévky a vody. Polévku to ale nepřipomínalo. Všichni jí venku, takže jsme tam s Alexem zamířili taky. Sedli jsme si k volnému stolu u velkého stromu. ,,Kolik je tu gangů?" ptal jsem se hned ,,Jsou tu čtyři. Ten který téhle škole tak nějak vládne, jsou Tygři. Dále jsou tu Žraloci, Hadi a Panteři. Nevím proč se všechny gangy jmenují podle zvířat, ale tak to tady prostě je." pokrčil ledabyle rameny a zakousl se do toastu. ,,Kdo je ta holka s modrými prameny?" zadíval jsem se na Leslie, která seděla na stole a smála se. ,,Cassiusi dám ti radu, na tuhle holku ani nemysli. Nemáš na ni. To je Leslie Howard dcera ředitele. Je to královna gangu Tygrů a její kluk Josh Walker je král. S nimi si nic nezačínej." zakroutil hlavou a napil se vody ,,Taky jsem byl král." řekl jsem potichu ,,Čeho?" naklonil hlavu na stranu ,,Celé školy." řekl jsem a Alex jen překvapeně koukal ,,Jak si gangy vybírají nové členy?" změnil jsem radši téma ,,Jednou za rok je losování. Tam dají do mísy jména všech, co ještě nejsou v žádném gangu, zamíchají je a pak postupně z každého gangu král i královna jdou losovat. Koho vylosují je nový člen jejich gangu. Není ale podmínkou, že v tom gangu zůstaneš. Musíš se osvědčit. Můžou tě i vyhodit." říkal klidně, ale na konci si povzdechl ,,Tebe už z nějakého vyhodili?" řekl jsem opatrně ,,Jo z Hadů." podíval se za mě a já se otočil směrem kterým se díval. Zahlédl jsem černou bundu s hadem na zádech. Kluk se zelenými vlasy. To je ten, který se bavil s Joshem Walkerem. ,,Spike Tate. Král gangu Hadů. Má žluté oči jako had, tvrdí, že se s nimi už narodil, ale všichni ví, že nosí jen čočky." usmál se a já s ním. Alex se otočil směrem ke škole a zadíval se na další skupinku ,,Žraloci. Mají zatím jen královnu, protože král se teprve bude volit. Královna je Kelly Dave. Ta blondýna." usmál se ,,Tobě se líbí?" zeptal jsem se, protože jsem viděl jak se na ni dívá ,,Co? Ne... Možná?" řekl nakonec a já se zasmál ,,Neboj má i sestru." kývl na holku vedle. Blondýna s kratšími vlasy. ,,Taky hezká, že?" zeptal se a já kývl, i když já nikdy nebyl na blondýny.
×××
Zbytek dne ve škole jsem strávil s Alexem. Je docela fajn. Právě jdeme domů od školy. Jdeme takovou postranní uličkou prý to má být zkratka. Ale spíš mi přijde, že jsme se ztratili. Naproti nám se vynořila skupinka lidí a šli proti nám ,,To ne.. To ne.." říkal Alex a zpomaloval zatímco oni se k nám blížili ,,Co se děje? Kdo to je?" ptal jsem se ho ,,To jsou Panteři." řekl, ale já se nějak nebál, neměl jsem čeho. Přišli až k nám a zastavili se. Ze stínu vystoupil kluk tmavé barvy. ,,Ale ale. Koho to tu máme? Že by náš malý had." zasmál se a Alex sklopil hlavu ,,Nech ho být." řekl jsem a on se na mě podíval. Byl jsem stejně vysoký jak on ale on byl samí sval. Ne, že bych byl nějak vychrtlí ale na něj jsem neměl. On se zasmál ,,Kdo vůbec jsi?" ušklíbl se ,,To tě nemusí vůbec zajímat." řekl jsem pevně a ušklíbl se na něj ,,Tak dobře, chlapeček si hraje na drsňáka." poupravil si bundu ,,Abych se ti představil já jsem Ian Collins král Panterů a tohle je moje krásná královna Jessica O'brian." vyšla ze stínu holka tmavé barvy. Černé vlasy, tetování a jedna půlka hlavy vyholená. ,,Proč mi to říkáš. Je mi jendo, kdo jsi." zamračil jsem se ,,Aby si vědět, kdo ti tak nakopal ten tvůj drzej zadek." usmál se a dal mi pěstí. Bylo to tak rychlý, že jsem nestihl nic udělat. Skoro jsem až spadl na zem. Dva kluci přišli ke mně a vzali mě za ruce. Alexe chytli taky. Snažil jsem se jim vykroutit ale nešlo to. Dal mi pěsti do břicha znova, znova a znova. Pak jsem schytal velkou ránu od té Jassici do obličeje a zatmělo se mi před očima.
×××
Probral jsem se na zemi někde v budově. ,,Konečně jsi se probral." řekl někdo. Byl to kluk celý potetovaný, blond vlasy a pár piercingů. Posadil jsem se a promnul si tvář. ,,Kde to jsem a kde je Alex?" zvedl jsem se a rozhlédl se kolem. Vypadalo to tu jako ve sklepě. Trochu lepším sklepě. ,,Jsi v doupěti Hadů a Alex šel už domů. Za svou sestřičku se omlouvám. Má to v povaze." zasmál se a sedl si na gauč ,,Sestra? Jessica je tvá sestra? Tak proč je u Panterů a ty u Hadů?" ptal jsem se a sedl si do křesla ,,Ano, Jess moje sestra. Má docela páru, že jo?" zasmál se a pokračoval ,,To je na dlouhé vyprávění. Rodinné drama. Já jsem Oliver O'brian král Hadů." usmál se ,,Jak jako král Hadů? Vždyť to je Spike." nechápal jsem ,,Já jsem místo té královny. Spike je můj přítel."
×××
Další kapitola... Máte radost?
Jak se vám to líbí?
A co nové postavy?
Pardon za překlepy a gramatiku.
Děkuji ❤️
~j~
ČTEŠ
Padlý král
Teen FictionZměnilo mě to. Jestli k lepšímu to zjistíš. - jestli chcete vědět víc, tak si to přečtěte - není to fantasy - omlouvám se za chyby a překlepy - obsahuje vulgarismy - doufám, že se příběh bude líbit ~j~