2.

41 4 1
                                    

Ta party včera celkem ušla. Pobavil jsem se skoro s celou školou a vypil pár panáků. Sofii už jsem celý večer nezahlédl a jsem za to upřímně rád.

×××

Právě jsem opět ve škole na mé "oblíbené" hodině a to matice. Už od prvního ročníku se snažím pochopit, co to ten učitel mele a o čem tady vykladá. Popravdě se mi to moc nedaří. ,,Finne?" šťouchl jsem do svého spolužáka, který sedí skoro každou hodinu vedle mě ,,Hm?" zamračil se a dál počítal příklady, co byli na tabuli ,,Chápeš to?" zašeptal jsem ,,Jo chápu, Cassi. Kdo by to nechápal? Je to lehký." odbyl mě a dál počítal ,,A Finne?" šeptl jsem ,,Co zas?" otočil se na mě ,,Dáš mi to opsat?" nahl jsem se k němu blíž ,,Pane Rushi. Prosím nechte svého spolužáka se soustředit a presedněte si ke slečně Davis." napomenul mě učitel a ukázal na prázdnou židli vedle nějaký holky u které ani nevím, že je se mnou ve třídě. Zvedl jsem se a i se svými věcmi jsem se přesunul na druhou stranu třídy ke dveřím. Přímo před Sofii. No super. Když jsem šel ke svému novému místu podíval jsem se na ni a ona se na mě usmála a mrkla. Jakoby se nic nestalo. ,,Tak fajn. Tohle je divný." řekl jsem si potichu pro sebe. Zbytek hodiny jsem jen koukal na hodiny a odpočítával minuty do konce.

×××

,,Konečně poslední hodina." opřel se o skříňky vedle mě Finn ,,Nezapomeň na trénink." připomněl jsem mu a on si unaveně povzdechl ,,Tak na tréninku." zabouchl svou skříňku a odešel ,,Ahojky Cassiusi." ani jsem se nemusel otáčet, protože jsem hned poznal její otravný hlas ,,Sofie." otočil jsem se na ni s kamenným výrazem. Stála tam ona a Gina. Což je její nejlepší kamarádka a takový poskok ,,Chtěla jsem se ti jen omluvit, že jsem minule tak rychle odešla a ani se s tebou nerozloučila." přišla až ke mně a položila mi její růžově nalakovaný nehet na hruď. Gina mě mezitím obešla. Vůbec jsem nechápal o co jim jde. ,,Myslím, že se můžeme rozloučit už teď. Nemám náladu na povídání a ještě k tomu zrovna s tebou." zamračil jsem se na ni a ustoupil od ni ,,Nevěděla jsem, že kouříš." řekla za mnou Gina, která stála u mé skříňky a v ruce měla krabičku cigaret, kterou mi z té skříňky zřejmě vytáhla. ,,Ty toho o mně nevíš spoustu." řekl jsem a usmál se na ni, takovým tím povrchním úsměvem. Vytrhl jsem ji krabičku z ruky a zabouchl skříňku. Začalo zvonit, tak jsem se rozešel ke své třídě ale najednou jsem uslyšel Sofii, jak na mě něco křikla ,,Třeba to, že bereš drogy?" usmála se ,,Co to meleš?" nechápal jsem. V tom do školy vešla policie a rozhlíželi se všude kolem a někoho hledali. Byl u nich i ředitel a zrovna s jedním z nich něco řešil. Podíval jsem se na Sofii a Ginu. Sofie se na mě ušklíbla pak se koukla na policii, zpátky na mě a odešla i s Ginou v patách ,,Cassiusi!" zavolal na mě ředitel a já se zamračil. Kývl ať jdu k nim. Přišel jsem až k nim a nadzvedl jsem obočí, aby mi vysvětlil, proč mě sem zavolal. ,,Tady pánové od policie dostali anonymní typ, že někdo ve škole přechovává drogy." řekl s klidem ,,A kdo jako?" založil jsem si ruce na hrudi. Vůbec nevím, kdo by byl tak blbej a tahal to do školy drogy. ,,Vy pane Rushi." převzal to jeden z policajtů ,,Cože? To je zase nějaký vtip? Přísahám, že toho Finna už fakt zabiju." povzdechl jsem si a zasmál se, protože Finn na mě často dělal různý vtípky a nebál se zajít i dál ,,Ne, bohužel tohle není žádný vtip a myslím si, že není dobrý nápad říkat před policií, že někoho zabijete. Tohle je vyhrožování." zamračil se na mě druhý policajt ,,Dobře, pardon." zvedl jsem ruce v obraném gestu ,,Máme povolení vám prohledat skříňku i batoh. Ukažte nám kde máte skříňku a otevřete ji prosím." podal mi do ruky papír s povolením ,,Tak fajn, ale je to zbytečné." obrátil jsem oči v sloup a šel ke skříňce ,,To posoudíme sami." odpověděl mi policajt a šel se mnou. Otevřel jsem ji a ustoupil, aby do ní viděli. Jeden policajt stál u mě a ten druhý se mi hrabal ve skříňce. Začalo zvonit na konec poslední hodiny a všichni vyšli ze svých tříd a celé to pozorovali. Ten policajt se na mě podíval a následně vytáhl malí průhledný sáček a v tom byli nějaký prášky. ,,Co to kurva je?" zamračil jsem se ,,Myslím, že tohle je extáze, ale to vy určitě víte, když to tu máte." řekl celkem naštvaně policajt ,,To ale není moje!" zatnul jsem pěsti a zamračil jsem se ještě víc "Cassiusi Rushi půjdete s námi na stanici." řekl policajt, který celou dobu stál u mě. Dal mi ruce za záda a připl mi na ně pouta ,,Co to je kurva za nesmysli. To není moje!" byl jsem totálně nasranej. Tenhle matroš nebyl vůbec můj. Nejsem žádný feťák. Občas se napiju a zakouřím to je vše. ,,Cokoliv řeknete nebo uděláte může být u soudu použito proti vám." řekl a vzal mě za ramena a tlačil mě pryč. ,,To kurva není moje!" zařval jsem na něj. On na mě, ale nebral ohled a před celou školou mě odváděl pryč. Všichni na mě čuměli a někteří si to i natáčeli ,,Až zjistím, kdo mi to tam dal tak ho zabiju!" zařval jsem na všechny, co tam stáli. To je trochu zaskočilo, ale nic neudělali jen pár z nich, co mě znají začali odcházet ke svým skříňkám a hleděli si svého. Oni totiž ví, že já to myslím vážně. Až najdu toho hajzla, co to tam dal, tak ho vážně zabiju. Policajt mě rychle dotáhl k autu a sklonil mi hlavu abych se nepraštil. Pak jsme vyjeli a já se koukal z okna policejního auta. Tohle by mě asi nikdy nenapadlo, že se stane.

×××

Doufám, že se líbilo. Napište mi co si o tom myslíte a jaký na to máte názor. Omluvte všechny chyby a překlepy.
Děkuji. ❤️
~j~

Padlý králKde žijí příběhy. Začni objevovat