Gece o kadar geç yatmıştım ki sabahleyinde hâliyle çok geç kalktım.Gözlerimi açtığımda her yer bulanık görünüyordu.Ellerimi gözüme götürüp gözümü ovuşturdum.Öncekinden daha net görüyordum ama yinede tam olarak her yer net değildi.
Bir süre sonra normal görmeye başladım.Yataktan doğrulup ayıcıklı terliklerimi giydim.Banyoya gitmek için kapıya yöneldim ama orada öylece kaldım.Kapı kilitliydi.Birden bedenimi bir telaş sardı.Anlamsızca kapıyı tekmeleyip bağırıyordum.
Sonunda bunun bir yararı olmıyacağını anlayıp durdum.Kapıya yaslanıp yavaşça yere sindim.İlk aklıma gelen Halide oldu.Acaba bunu o mu yapmıştı?Dün benden intikam almak için mi yaptı bunu?!?Eğer öyle ise ben yapıcağımı biliyorum.
Başımı ayağa kaldırdığımda ikinci bir şok ile karşılaştım.Az önce kalktığım yatağımın üstünde şimdi siyah bir elbise duruyordu.
Hemen olduğum yerden doğrulup elbiseyi elime aldım.Bu elbiseyi daha önce hiç görmemiştim.Ama sanki bana özel olarak yapılmış gibiydi.Hiç düşünmeden hemen üstüme giydim.
Sağ bacaktan aşırı yüksek olmayan bir yırtmacı vardı.Hafif kabarık etekli,uçlarında dantelli,rengi siyaha dönmüş gri,kolları ise dirseğeme kadar sıkı sonra dantelle beraber fırfırlaşıyordu.Dantelleri kan kırmızısıydı.
Elbiseye o kadar dalmıştım ki odada kilitli olduğumu unutmuştum.Birden kapı sanki hiç kilitli değilmiş gibi Halide içeri girdi.
-Mina,bu kadar zamandır ne yapıyorsun burda...
-Şeyy,ama nasıl sen kolaylıkla kapıyı açtın,bu kapı kilitliydi..!
-Mina yine saçmalıyorsun.Başka mâzeret bulamadın mı?!?
-Ama ben doğruyu söylüyorum!!!Hatta birden bire yatağımın üstünde siyah bir elbise belirdi.Bende giydim,bak!!!
-Mina şuan üstündekilerin,pijamaların!!!
Hemen kafamı aşağı eğip üstüme baktım.Gerçektende pijamalarımalarımlaydım.
-Ama,ama,ama!!!Ama nasıl olur az ônce üstümdeydi!!!
-Saçmalama Mina yine dikkat çekmeye çalışıyorsun işte!!
Başımı öne eğdim iki saniye sonra kaldırdığımda şok olmuştum.Halide yerde kanlar içinde yatıyordu...
Bir anda bağırmaya başladım.Bağırırken ağlıyordum.Ellerim tir tir titremeye başlamıştı.Çok korkuyordum.
Hemen odadan dışarı çımak için kapıya yöneldim.Kapı kendiliğinden hızla kapandı.
Korkarak kapıya gittim.Kapıyı açmaya çalıştım ama ne çare...Yine kilitlenmişti.Kendi kendime avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım.
-Kimse yok mu?!?Yardım edin!!!Lütfeeeeennn!!!
Hıçkıra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Olduğum yerde yere sinip dizlerimi karnıma doğru çektim.
Tir tir titriyordum.Rengim bem beyaz olmuştu.O kadar çaresiz hissediyordum ki.Bunlar neden oluyor?!?Neden şimdi ve neden bana oluyor lütfen bu bir rüya olsun.
Bir kaç dakika sonra üstüme bir hafiflik çöktü.her yer bulanıklaşmaya başladı yeniden.Gözlerimi kırpıştırıyordum ama hiç bir şey düzelmiyordu.Birden ellerime baktım ve kan gölü olmuşlardı.O andan sonra yere yığıldım.Hareket edemiyordum ama yinede bulanıkta olsa çevreyi görebiliyordum.
Bir kaç saniye sonra görüntümde gitti ve kendimi karanlığa teslim ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetim Bedenim
TerrorBenim lanetim bedenim.Dogdugum gün lanetlendim.18 yaşında bu lanet gerçekleşti.Sıradan bir hayatım vardı ama artık öyle olucagını sanmıyorum...