Καθως ανοιγω την πορτα της αυλης, η πορτα του σπιτιου μου ανοιγει και βλεπω τον Αλεξ.
Τι θελει παλι αυτος εδω?
Δικια του ειναι η μηχανη ?
Οταν οι ματιες μας συναντιθηκαν , αυτοματος έσκυψα το κεφαλι μου και αρχισα να περπατω προς το εσωτερικο της αυλης.
Αλεξ: γεια σου και παλι πριγκιπισσα, ειπε και εγω σηκωσα το κεφαλι μου διστακτηκα για να τον δω.
Ηταν τοσο ομορφος...
Τα γαλαζοπρασινα ματια του φαινοντουσαν υπεροχα κατω απο το φως του ηλιου.Ιφιγενεια: γεια, του απαντησα ντροπαλα και εσκυψα ξανα το κεφαλι μου.
Εκεινος με το δάχτυλό του , μου σηκωσε απαλα το κεφαλι ετσι ωστε να με βλεπει.
Αλεξ: Με ντρεπεσαι? Με ρωτησε παιχνιδιαρικα
Ιφιγενεια: τι ? Τον ρωτησα.
Προφανως και ειχα ακουσει την ερωτηση που μου εκανε αλλα, δεν ηξερα τι να του πω ...
Αλεξ: με ντρεπεσαι πριγκιπισσα?
Με ρωτησε ξανα με τον ιδιο τονοΙφιγενεια: οχι , απαντησα τελικα καθως ενιωσα τα μαγουλα μου να κοκκινιζουν ... Παλι !
Αλεξ: ναι με εποισες τωρα, ειπε ειρωνικα καθως στο προσωπο του υπηρχε ενα παιχνιδιαρικο χαμογελο .
Εβαλε τα χερια του στις τσεπες του και αρχισε να περπαταει προς τν καγκελοπορτα της αυλης.
Αλεξ: γεια σου πριγκιπισσα, ειπε ενω πλεον ειχε κλεισει ηδη την καγκελοπορτα.
Ανεβηκε στην μηχαη του και εφυγε.
Ανοιξα την πορτα και ειδα εναν αρκετα θυμωμενο Λιαμ να καθετε στο καναπε.
Ιφιγενεια: γεια , ειπα καθως εβγαλα την τσαντα απο τους ωμους μου.
Λιαμ: γεια , απαντησε αποτομα
Ιφιγενεια: τι εχεις? Ρωτησα αλλα δεν απαντησε.
Σηκωθηκε ορθιος και με πλησιασε.
Λιαμ: τι σου ειπε? Με ρωτησε εκεινος αποταμα αγνοωντας την ερωτηση μου.
Ιφιγενεια: ποιος?
Λιαμ: ο Αλεξ! Και μην κανεις πως δεν ξερεις, σας ειδα απο το παραθυρο που μιλουσατε!
Για αυτο πες τι σου ειπε !Ηταν αρκετα θυμωνενος, αλλα ηξερα οτι εδινε μαχη με τον εαυτο του για να μην τα σπασει ολα εδω μεσα.
ESTÁS LEYENDO
Without you ...
Ficción GeneralΙφιγένεια: Φ-φύγε Του είπα τραυλίζοντας, καθώς ερχόταν απειλητικά προς το μέρος μου.. Έκανα βήματα πίσω μέχρι που ακούμπησα τον τοίχο.. Εκείνος με πλησίασε κι άλλο και έβαλε τα χέρια του δεξιά κι αριστερά μου, κολλώντας με περισσότερο στο τοίχο.. Ά...