Part 14

58 6 0
                                    

Ιφης Pov

Ξύπνησα και ναιιιιιι είναι Κυριακή!
Θα αναρωτιέσται τι έγινε χθες το βράδυ με εμένα και τον Άλεξ λογικά.. Θα σας πω αμέσως..

(Flashback)

Ήμασταν στο κρεβάτι και ήταν από πάνω μου.. Φιλάει τόσο ωραία σκέφτηκα...

Μα τι κάνω!! Ο αδερφός μου είναι κάτω μεθυσμένος στα χάλια του και εγώ κάθομαι και φασώνομαι με τον Άλεξ!!

Αμέσως τον έσπρωξα από πάνω μου με δύναμη και σηκώθηκα κατεύθειαν..

Άλεξ: Τι έπαθες?

Ιφη: Πρέπει να πάω στον αδελφό μου δεν είναι καλά, παράταμε κι εσύ τώρα!!

Του είπα και έφυγα από το δωμάτιό μου. Δεν ξέρω τι θα κάνει ποτε θα κατέβει, δεν με νοιάζει τι έκανα στο δωμάτιό μου.. αυτή τη στιγμή με νοιάζει ο Λίαμ

Κατέβηκα κάτω, και είδα τον Λίαμ ξαπλωμένο στον καναπέ και στην πολυθρόνα δίπλα του την Κλειώ να του χαϊδεύει τα μαλλιά..

ΟΠΑ ΚΑΤΣΕ ΤΙΙΙ?? ΤΙ ΣΚΑΤΑ?

Βήχω για να κάνω την παρουσία μου αισθητή και η Κλειώ με το που με κοιτάει μου κάνει νόημα να σκάσω γιατί θα τον ξυπνήσω... Δεν μου αρέσουν αυτααα!!!!

Ιφη: Τι κάνεις?

Κλειώ: Τι κάνω ρε Ιφη! Σε περίμενα τόση ώρα εδώ κάτω! Ο Λίαμ συνέχεια ρώταγε τι κάνετε εσείς οι δύο επάνω.. Με τα χίλια ζόρια κατάφερα να τον ηρεμήσω για να κοιμηθεί και να μην έρθει πανω να τα κανει ολα σκατα και μου λες τι κάνω??

Ιφη: Συγνώμη αλλά δεν με άφηνε να φύγω!

Κλειώ: Ναι βρε?! Τι φίλαγε ωραία??  μου είπε ειρωνικά η Κλειώ

Ιφη: ναιι... της είπα τελείος  αυθορμητα και εκεινη γουρλωσε τα ματια της

Αλεξ: Ωστε ετσι πριγκιπισα, φιλαω ωραια εε? Τον ενιωσα να ψυθιριζει στο αυτι μου και ενιωσα να κοκκινιζω.

Μα καλα, ποτε ηρθε απο πισω μου κγω δεν το καταλαβα.

Πως μπορει να ειναι τοσο αθορυβος??

Γυρισα και τον κοιταξα καθως ενα στραβο χαμογελο υπηρχε στην ηλιθια φατσα του

Ιφη:εμμ.. οχι.. Δηλαδη εγω δεν.. εννοουσα.., τραυλιζα και εκεινος εδειχνε να απολαμβανε την αμηχανια που μου προκαλει

Αλεξ: με δικα σου λογια, χαχανισε και εγω απλα καθομουν και και τον κοιταζα.

Γαμωτο ειναι τοσο ωραιος!!

Without you ...Where stories live. Discover now