Καθώς κοιτούσα τις φωτογραφίες, η ώρα πέρασε και πήγε δύο πάρα τέταρτο.
Σε ένα τέταρτο θα ερχόταν η Κλειώ, οπότε έβαλα το άλμπουμ στη θέση του, και άρχισα να φτιάχνω το μείγμα για τις κρέπες.
Ξέρω ότι η Κλειώ λατρεύει τις κρέπες όσο και εγώ, και επειδή έχω καιρό να φάω, είπα να φτιάξω.
Χτύπησε το κουδούνι και πήγα να ανοίξω..
Είδα μια Κλειώ με δύο σακούλες γεμάτες σνακ!!
Κλειώ: Γιατί θα κοιμηθώ εδώ, είπα να φέρω κάτι για τις ταινίες
Ίφη: Χαχαχα.. ωραία πέρασε φτιάχνω και κρέπες..
Φαγαμε και της ειπα ο,τι εγινε.
Βεβαια, αρχιζε να λεει βλακειες, οτι μαρεσει ο Αλεξ και τετοια
Αλλα οχι!
Ο Αλεξ ειναι απο τους πιο αναίσθητους ανθρώπους που εχω γνωρίσει!
Δεν υπάρχει περίπτωση να τον ερωτευτώΕε?
Κάτσαμε στο καναπέ και βάλαμε να δουμε ταινία, μέχρι που χτύπησε το κουδούνι.
Άνοιξα την πορτα περιμένοντας να δω τον αδελφό μου, μονο που δεν τον είδα μονο του..
Ηταν μαζί με τον Αλεξ!
Ο Λιαμ φαινόταν αρκετά πιο μεθυσμένος. Δεν μπορούσε ούτε να σταθεί στα πόδια του! Ο Αλεξ προσπαθούσε να τον βοηθήσει να σταθεροποιηθεί αλλα δεν τα κατάφερνε πολυ καλα.
Αλεξ: Τι θα έλεγες να σταματήσεις να μας κοιτάς να με βοηθήσεις να τον παμε μέσα?
Είπε γεμάτος ειρωνεία!
Εγω απλά στριφογυρισα τα μάτια μου και βοήθησα τον Αλεξ να παει στον καναπέ τον Λιαμ.
Κλειω: τι έπαθε? Ειπε και μας βοήθησε και εκείνη
Αλεξ: εσυ τι λες?
Ιφη: απλά σταμάτα της ειρωνείες και εξήγησε τι ακριβώς έγινε!
Αλεξ: Δεν ξέρω! Απλα ερχόμουν εδω και τον είδα δυο τετράγωνα πιο κατω ετσι λιωμα! Να τον αφηνα ετσι?
Κλειώ: και για τι ερχόσουν εδω?
Αλεξ: αυτο είναι το πρόβλημα σου τώρα?
Κλειω: Ναι αυτο είναι!
Αλεξ: απλά, ηρθα να πω δυο λογάκια στην μικρή απο εδω, απάντησε στην Κλειώ κάπως κοιτούσε εμένα εντονα στα μάτια.
Ιφη: δηλαδή τι ήθελες να μου πεις?
Αλεξ: ελα μαζί μου, με άρπαξε απο το χέρι χωρίς να τον ενδιαφέρει αν πονάω ή όχι και άρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες για τον επάνω οροφο χωρίς να μου αφήσει περιθώριο να μιλήσω ή να αντισταθώ.
*****************************************
Γειά σαςςς αγαπεςς
Σας ζητάμε μια τεράστια συγνώμη που αργήσαμε, αλλά ξέρετε, πρώτος μήνας στο σχολείο και δεν μπορούσαμε..
Αλλά θα ανέβουν και άλλα 2 σύντομα τις επόμενες 3 μέρες
Μπαιιι
Υ.Γ. μπορείτε επίσης θλνα πατήσετε και ένα αστεράκι 😊😊
YOU ARE READING
Without you ...
General FictionΙφιγένεια: Φ-φύγε Του είπα τραυλίζοντας, καθώς ερχόταν απειλητικά προς το μέρος μου.. Έκανα βήματα πίσω μέχρι που ακούμπησα τον τοίχο.. Εκείνος με πλησίασε κι άλλο και έβαλε τα χέρια του δεξιά κι αριστερά μου, κολλώντας με περισσότερο στο τοίχο.. Ά...