UYANIŞ

170 6 27
                                    

Başımdan gelen keskin acıyla uyandım. Gözlerimi açamamama rağmen ıslak bur zemin üzerinde uzandığımı hissedebiliyordum. Zoraki bir şekilde gözlerimi açtığımda uzandığım ıslak zeminin toprak olduğunu farıkettim. Doğrularak etrafıma bakındım bir ormandaydım.
Hava Sisli ve soğuktu. O an kafam da sorular oluşmaya başladı: "Buraya nasıl geldim " , "Ben kimim"...

Ayağıya kalktığımda kıyafetlerimin yırtılmış olduğunu gördüm. Tanrım neler oluyor. Bir yandan sendeleyerek ilerliyor bir yandan ağalıyordum. Sanki tüm gecmisim yok olmuştu hiç bir şey hatırlamıyorum. Hayır aslında bir şeyler hatırlıyorum. Bağazı imgeler...
Bir kırbaç ,kaslar ve ateş gibi avel avel yanan gözler. Peki bunlar kimin gözleri. Kafam iyice Allah bullak olmuştu. Bu yetmezmiş gibi izleniyormusum hissi beni çılgına ceviriyordu ki bir şey gördüm. Evet bir şey gördüğüme emindim o şey bir vampir den başka bir şey olamazdi. Bunu nerden mi anlamışım. Kaslarından. O tür kaslar ancak yüzyıllarda yapilan antremanla oluşabilirdi. Sixteen pack lerine bakarken bir anda ayağım kaydı. Zoraki tutunurken uçurumdan düşmemeye calisiyordum tam o sırada bir mafya beni çekerek düşmekten kurtardı. Mafya olduğunu nereden mi anlamıştım. Tabiki cebinde taşıdığı kezzap şişesinden ve jöleli saçlarından beni kaldırdı ve bağırarak konuşmaya başladı.

- Sen artık benim helalimsin.

-Ayol sende kimsin ne oluyor yahu bırak benii iii.

-Kezzap içmek istemiyorsan bağırmayı kes kadınnn.

Tam Jumbo karete hareketlerimle onu yere devirecektim ki bir anda kalbi yere düştü. Afallamıştım. Göz devirip omuz silktim. Bunu yapan o vambirdi. Beni kurtarmıştı artık onundum...

Canlarrrr lütfen oy vermeyi unutmayiiiiin biz bir ayleyiz.👪👪👪 Öpüldünüzzzzzz💋💋💋💋💋💋 . Yeni bölüm için beklemede kaliiiiiin. Süpriz olucakkk💞💟💓💛💕💛💖👑💄

KARANLIK İHTİRAS (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin