Prológus

4.5K 242 28
                                    

Üdv itt újra!

Sokatoknak ismerős lehet ez a könyv, de végre valahára elérkeztem oda, hogy NORMÁLISAN át tudjam írni.

Ugyanis, ha ezzel megvagyok, "Savior" címen, non-kpop verzióban is publikálva lesz ez a sztori, hogy a jövőben kiadhassam könyv formájában, már ha összejön :'D

Reméljük a legjobbakat haha!

Remélem sokkal izgalmasabb lesz így a story, de a főszálak maradnak természetesen, mindössze a fogalmazáson javítottam, valamint a lrnyeget igyekszem benne hagyni.

Update nap:
Minden hétfő, amennyiben ez összejön nekem :'D

Jó olvasást kívánok!

Xoxo: Diana.
...
..
.

━━━━ ✗ ━━━━
.
..
...

-- Jungkook! Jungkook, menekülj, most azonnal el kell menned!

  Jungkook szokásos estéi, amiket nagybátyjának nevezett férfi szobájában töltött, miközben zenét hallgatott és próbált aludni, tudván, hogy Jimin egész éjjel a dolgozószobában lesz. Pedig minden egyes nap, többször is elmondta neki, hogy pihenjen, de a válasz mindig az volt, hogy "Ezt még befejezem, és utána."

  Ám a férfi ezúttal csak minden előjel nélkül tépte fel az ajtót, és kereste szemével a fiatalabbat. Zihált, vörös tincsei pedig homlokára tapadtak, de nem lehetett tudni, hogy víz, vagy a verejték miatt.
-- Mi történt? -- pattant fel a fiatalabb az ágyból.
-- Hívd a rendőrséget, aztán fuss amilyen messze csak tudsz! Csak a címet mondd el, értve vagyok? -- szólt, mire a kisebb igen megszeppent, de mégis elé állt.
-- Miért? Mi történt?
-- Csak csináld amit mondtam, ha élni akarsz, Kook az ég szerelmére! Nincs időm mindent elmondani! -- emelte fel a hangját, már szinte ordibált vele. A fiú ijedten áll vele szemben, szóhoz sem jutva, hisz nagyon rég nem látta ennyire dühösnek. -- Aigoo, bocsáss meg... minden rendben lesz, oké?
-- Megígéred, hyung?
-- Megígérem -- bólintott aprót, majd kicsit vállára szorított. -- Most siess, és tégy, ahogy mondtam... Vigyázz magadra, Jungkook!
Kicsit még hezitált a fiú, de bólintott, és egyszerűen kirohant a szobából, le a lépcsőn, és ki a házból.

Mégis ki hitte volna, hogy ez az egész ekkora lavinát indít el egy 17 éves életében?

NEVERMIND【YoonKook 】✔Where stories live. Discover now