Σκέψεις #3

1 0 0
                                    

Σήμερα είναι μια διαφορετική μέρα . Η κοπέλα νιώθει απαίσια με τον εαυτό της και νιώθει ότι ίσως δεν προσπάθησε αρκετά όταν θα έπρεπε!Αχ αυτό το κενό δεν θα φύγει πότε,ίσως να ήξερε πότε ήταν τα γενέθλια σου,ίσως πλέον αυτή η μέρα να μην της αρέσει τόσο,όχι γιατί έγινε κάτι άλλα ξέρει πόσο σπουδαία είναι η μέρα για εσένα και εκείνη δεν θα είναι δίπλα σου να σου δείξει ότι κάτι σε αυτόν τον κόσμο σε νοιάζεται πραγματικά.Η αλήθεια είναι ότι η κοπέλα δεν νομίζει ότι θα ξαναδεί το πρόσωπο σου ξανά,τρέμει σε αυτή την σκέψη αλλά ήταν επιλογή σου να φύγεις,όσο αφορά την ηρωίδα νομίζει ότι εκείνη σε έσπρωξε να φύγεις.Τωρα φοβάται να ακούσει για το όνομα σου,θέλει να ξέρει εάν είσαι καλά αλλά δεν είναι το ίδιο να το ακούει από τους άλλους. Δεν ενδιαφέρεσαι πλέον και αυτό είναι το φυσιολογικό,σε αντίθεση με εκείνη που κυνηγαει ένα όνειρο απλά και μόνο για την πάρτη της...Πλεον οι σκέψεις είναι πολλές και τα κομμάτια έγιναν μικρότερα κομμάτια και τώρα η ζημιά είναι μόνιμη και πλέον ξέρει ότι το τέλος έρχεται,μια ανάσα μακριά από τον κρύο θάνατο,ο χάρος κάθε με την μέρα στο πλευρό της της φωνάζει "παραδώσου,θα είναι εύκολο" αλλά εκείνη προσπαθεί σπάει τον εαυτό της σε μικρότερα κομμάτια,προσπαθεί να θάψει αυτή την ζωή και όλα τα συναισθήματα μαζί της.
Μα πλέον έχει συναισθήματά,κάτι καινούργιο τόσο πρωτόγνωρο και σημαντικό ίσως το πιο σημαντικό δώρο που της άφησες αλλά αυτά τελείωσαν,ζεις μια διαφορετική ιστορία το παλιό παραμύθι τελείωσε και ίσως νομίζεις ότι είσαι η κακιά αλλά δεν είσαι.Το κορίτσι στο έλεγε αλλά μάλλον δεν θα το πιστέψεις πότε.
"Ένα μήνυμα σου ίσως σώσει μια ζωή " σου είπαν και εσύ έκανες μία προσπάθεια αλλά μάλλον δεν βοήθησες,χωρίς να το θέλεις για μια στιγμή όλα ήταν τέλεια και τα γρανάζια κυλουσαν κανονικά αλλά εσύ έκανες απλά μια εξυπηρέτηση,χωρίς συναίσθημα,χωρίς να σε νοιάζει καθόλου απλώς μια χάρη κάπου.

Μια διαφορετική ιστορίαWhere stories live. Discover now