Ένας μεγάλος πόλεμος έρχεται,ένας πόλεμος έξω από τα νερά μας,μια μάχη της καρδιάς και της λογικής.Ενα μέσον που πάντα ελεγχε τις συνθήκες αλλά πλέον το φορτίο είναι μεγάλο . Όσο για την καρδιά,ένα κομμάτι τόσο καιρό μακριά από τον κόσμο που απλά έχει μια πρωτόγονη αίσθηση των πραγμάτων!
Μακάρι να μπορούσε να το περιγράψει,κάθε μέρα αυτός ο πόλεμος γίνεται πιο έντονος,πέρα από κάθε φαντασία και η μεγαλύτερη απώλεια της είναι ή ψυχή που κάθεται στην μέση όλων αυτών και απλά κόβεται κομμάτια.
Ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος σύμμαχος λένε αλλά κανείς δεν είπε ότι μπορεί να είναι και ο πιο ανελέητος και αιμοδιψης εχθρος,γίνεται όλο και πιο αργός με αποτέλεσμα κάθε στιγμή να κρατάει για πάντα,εκείνος θα ξέρει πότε θα έρθει η στιγμή για να σε πάρει αλλά ποτέ δεν το κρατήσε μυστικό.Δεν ήταν ποτέ με το μέρος σου αλλά κάποιες φορές προσπάθησε να σε βοηθήσει.
Άλλες φορές είναι απλά ένα θαύμα,όχι κάτι τρομερό αρκεί να σου δώσει δύναμη να ζήσεις αλλά γιατί να περιμένεις κάτι τέτοιο;μια ζωή πολεμάς με τις δικές σου δύναμης και κανενός άλλου,το θαύμα είσαι εσύ ή ίδια και κανένας άλλος,χάνεις την ψυχή σου σε αυτή την μάχη (και τι έγινε;) έρμαιο του θεάματος πάντα θα σε βλέπουν από μακριά αλλά δεν θα μπορούσουν πότε να σε φτάσουν!Εσύ όμως γιατί δεν βάζεις τέλος σε αυτή την μάχη;κάνεις δεν θα σε κοροϊδέψει αλλά γιατί σκέφτεσαι έτσι; κάνεις σαν μικρό παιδί και αυτό σε τρελάνει!Μην περιμένεις τόσα πολλά από τους άλλους,οχι γιατί έχουν κακία μέσα τους ή κάτι τέτοιο απλά δεν μπορούν να σε ακουμπήσουν όχι όπως θα ήθελες αλλά δεν τους κατηγορείς για αυτό....
Για να βάλω μια παύση όταν τα μάτια σου πλέον είναι συνέχεια πρησμένα και η μύτη σου τρέχει μόνο αίμα,όταν πλέον δεν τρως για να μην φουντώσεις την φωτιά μέσα σου και υποκύψεις στα συναίσθημα που τόσο αποφεύγεις.
Τότε μάλλον η μάχη έχει χαθεί και ο ηττημένος δεν είναι ούτε η καρδιά σου ούτε το μυαλό σου αλλά η ψυχή σου!Πλέον είναι τόσο μικρά κομμάτια που δεν φαίνονται με το μάτι . Εσύ γιατί είσαι ακόμη εδώ;σε αυτόν που το διαβάζει,τι θα πετύχεις;είναι κομμάτια και το σώμα της χάνει την δύναμη του,δεν έχεις τίποτα να εισπράξεις εκτός και άμα νομίζεις το αντίθετο.
Ένα χαμόγελο της μπορεί να είναι αληθινό ίσως και λίγο να στο δείξει αλλά να ξέρεις σου δίνει το χαμόγελο γιατί ίσως είσαι ένα κομμάτι που την βοηθάει μέσα στο σκοταδι της.
Τόσο δύσκολο να εκφραστεί,τόσο ηλιθια που δεν θα σου πει ποτέ ότι την βοηθάς...
YOU ARE READING
Μια διαφορετική ιστορία
General FictionΑυτό το βιβλίο ήταν μια ιδέα μιας φίλης μου στην προσπάθεια της να με βοηθήσει να εκφράζω τα συναισθήματα μου με έναν διαφορετικό τρόπο από το να μιλάω. Ουσιαστικά γράφοντας αυτό που νιώθω και παράλληλα τις σκέψεις μου τα μεταφέρω κάπου άλλου. *Τα κ...