okulun ilk günü

183 8 3
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandım annem :" kalk hadi saat 9 oldu" ben :" ne 9 mu " hemen kalkıp saate baktım tabikide saat 7:30 du türk annelerini bilirsiniz terlik atmada, sabah çocuğunu erken kaldırmada,acıtasyon yapıp çocuğunu ekmek almaya yollamada ve daha bir çok konuda ustadırlar neyse dersin başlamasına 1 saat kalmıştı ve neyseki benim okulum evimize çok yakındı hemen kalkıp yüzümü yikadim ve dişlerimi fircaladim bugun okulun ilk günüydü o yüzden istediğim kıyafetleri guyebilirdim elime ilk geçen pantalon ve tisortumu alıp giydim saçımı topladım ve kahvaltı yapmaya gittim . Kahvaltımı yaparken birinin beni aradığını gördüm telefonun ekranında "Babaannesini mumyaladığım " yazıyordu bu ezgiydi benim en yakın arkadaşım . Ezgi:"neredesin sen sitenin bahçesinde bekliyorum çabuk gel " ben :" tamam tamam" hemen evden çıktım . Ezgi:" nerede kaldın ağaç oldum burada neyse sana dedikodularım var bizim balina surat başka okula naklini vermiş " ben:" peki ya onun o diğer yer cucesi kankası " Ezgi:" yok o hâla bizim okulda"
balina surat: şeyma yer cücesi: sinem
Okulda en nefret ettiğimiz iki kız dedikodularimiza devam ederken arkamızdan berk geldi berk bizim kankamiz ben :" berk bey hayırdır bu ne yakışıklılık " Berk:"biliyorsun kızım her sene sınıflar değişiyor gerçi okuldaki herkesi tanıyorum ama bu sene yeni nakil 10 kişi gelmiş bakarsın aralarında güzel bir kız vardır ve benim sınıfıma düşer" Ezgi:" düşse bile sana bakacağını hiç zannetmiyorum " derken okulun kapısının önünde lüks bir araba gördük okuldaki herkes arabanın etrafına toplanmıştı devlet okulunun önünde zengin arabasının ne işi olur diye düşünürken arabanın içinden bizim yaşlarimizda bir meteor indi. doğru duydunuz bir meteor okuldaki tüm kızlar ağzı açık metroda bakıyordu bizde dahil olmak üzere derken berk benle ezginin ağzına aynı anda vurdu Berk:"ağzınız açık o çocuğu izleyeceginize bana bakın benim gibi bir yakışıklı bulmak zor iş" Ezgi:" Allahım lütfen o çocuk bizim sinifimizda olsun " ezgi ile ben hangi sınıfta olduğumuzu öğrenmiştik ezgi ile ben 12/E berk 12/F sinifindaydi Ben:" kızım sevgilin var senin utanmiyormusun çocuğa asılmaya " Ezgi:" haklısın zaten kendim için istemiyorum senin için istiyorum " Ben " ezgi başladın yine boş konuşmaya" Berk:" kesin artık dedikoduyu hadi sınıfa  "
Ezgi ile ben sınıfa girdik bire de ne görelim meteor bizim sınıfta kızların hepsi meteorun yanında erkeklerin gözü yaşlı hiç umursamamis gibi bir sıraya oturdum Ezgi:" kızım acilen bir plan yapmamız gerekiyor yoksa çocuk elden gider" Ben:" ezgi saçmalama istersen aksiyon filmine döndü hayatımız " Ezgi" şimdilik çocuğu umursamiyormus gibi davran ki çocuğun ilgisini çek sonrasına bakarız " ben tam cevap verecekken içeri hoca girdi bu türkçe hocamız serap hocaydı tabiki ilk olarak tanışma faslına girdik sonra sohbet ettik falan derken zil çaldı . Ezgi:" ben berkin sınıfına gidiyorum sende bize birer çay alıp gel " Ben :" oldu canım senin hamalın  var burda" Ezgi:" hadi canim aşkım " Ben :" tamam gidiyorum" kantine gittim çay alacakken yer cücesi. Sinem beni itti neredeyse yere duruyordum ki sırtımda soğuk bir el hissetiim arkama baktığımda çok şaşırdım bu yeni gelen çocuktu yani meteor hayranlıkla durup meteorun yüzünü ezberlemeye başladım bu bir rüya falan olmalıydı kimse bu kadar yakışıklı ve kaslı olamazdı diye düşünürken herkesin bize baktığını fark ettim ve hemen doğruldum  Meteor:" iyi misin ?" Aman Allahım bu ne güzel bir sesti böyle bu çocukta bir kusur bulmak imkansızdı diye düşünüp hayal alemine dalmışken meteor tekrar "iyi misin ? " diye sordu Ben :" e-e-evet ." Dedim sonunda Meteor :" iyi olduğuna sevindim" dedi ve gitti . O iyi olduğuna sevindimmi dedi yani iyi olmam onu mutlu mu etti ,yoksa beni iyi mi buluyor saçmalama ada iyice ne paronayak oldun ayrıca o neydi öyle çocuğun önünde konusamadin bile salak ada diye içimden konuşurken yer cücesinin sesini duydum Sinem :" boş yere umutlanma o çocuk ben dururken sana bakmaz o napsin senin gibi erkek fatmayi bir üstüne başına bak erkek gibi giyiniyosun  yazık sana" dedi ve gülüp gitti . Ben gerçekten erkek gibi mi giyiniyorum gerçekten çirkin miyim? Diye düşünmeden edemedim aslında hakliydi ben okuldaki hiç bir kız gibi değildim ama şimdilik değilim o sineme dediği tüm lafları yuturacam bana bu söylediklerine bin pişman olacaksın ...

Liseli Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin