Ertesi gün okula gelirken baya mutluyduk yeliz haketigini almıştı bu ceza ona baya iyi olmuştu diye söylenirken okulun önündeki ambulansı görmemizle şok olduk . Yelizi ambulansla hastaneye kaldiriliyolardi. Durumun bu kadar ciddi olacağını düşünmemiştik. Okulun içine girip hiç bir şeyden haberimiz yokmuş gibi davranarak bizim sınıftan erene sorduk.
Eren : Yelizde klostrofobi varmış yani bir yerde kapalı kalma korkusu . Dün onu biri kütüphaneye kilitlemiş ve yeliz panik atak geçirmiş durumunun baya kötü olduğunu söylediler.
Ben ve ezgi bir kez daha şok olmuştuk. Yani en fazla ne olabilirdiki panik atak geçirmişti sadece. Eğer bu işin bizim yaptığımızı ogrenseydiler iş okuldan atılmaya kadar giderdi böyle bir şey olmamalıydı. Hemen ezgiyi kolundan tutup okulun arka bahçesine sürükledim. Ezgi şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
Ezgi: Ada , ölmemiştir dimi ?
Ben: saçmalama ezgi hiç bir şeyi yoktur. Ama asıl bunu bizim yaptığımızı öğrenirlerse o zaman biz ölecez.
Ezgi : ne yapacaz peki.
Ben: hastaneye gidicez ve bizim yaptığımızı anlatmaması karşılığında bir şey yapacaz.
Berk: kim neyi anlatacakmış ne çeviriyorsunuz siz yine.
Ezgi: hiç ne anlatacaz ada Yelizden bahsediyor baksana ambulansla götürdüler.
Berk: evet gördüm. Dediklerine göre biri yelizi kütüphaneye kilitlemiş kızdada klostrofobi varmış panik atak geçirmiş. Yalnız bunu yapan her kimse Allah ona yardım etsin okuldan atılmayı geçtim kız bi dava açsa varya işin ucunda hapis cezası bile var.
Ezgi: yok artık.
Berk: kanka sen iyimisin bi betin bezin attı sanki .
Ben: ezgi biz bugün matematik hocasının yanına gidecektik hani bizi çağırmıştı ya.
Berke doğru dönüp
Ben: kanka bizim gitmemiz lazım sonra konuşuruz yine olurmu .
Berk: olur kanka sen şu ezgiyede dikkat et kilo vericem diye diyete başladı hep ondan bu hale geldi .
Ben: olur olur bakarım hadi görüşürüz diyip ezgiyi yine kolundan sürüklemeye başladım
Şimdi hastaneye gidip bu işin içinden nasıl siyrilacagimizi düşünecektik...
Devamı gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Aşık
Roman pour Adolescentsada bir devlet okulunda okuyan orta gelirli bi ailenin kızıdır dönem başında yeni senenin heyecanını yaşarken okuluna yeni nakil gelen zengin bir çocukla karşılaşır ayazı ilk gördüğünde aşık olan adanın tüm yaşamı bir anda değişir ...