İntikam

84 5 2
                                    

Ayaz benim için bitmişti...

Ders bittikten sonra ezgiyle bi kafeye gitmeye karar verdik .böylece yeliz e  iyi bir ders vermeyi düşünüyorduk berkin olan bitenlerden haberi yoktu söylememeye karar vermiştik. 

Ezgi: e ne yapmayı düşünüyorsun.

Ben :tabiki ona onun taktiğiyle gidecez.

Ertesi gün ezgiyle okula geldik ve planı kurmaya başladık.
Yelizin ne haltlar yediğini herkes çok iyi biliyordu okulda uzun bi süre takıldığı tek bi çocuk vardı oda yağızdı . Babası öldükten sonra okuldaki herkese soğuk davranmaya başlamıştı onu anliyodum ama hayata küsmesi yanlış bir şeydi böyle yaparak hem kendini hemde yakınındakileri daha çok üzüyordu Yeliz ile ayrılma sebebide buydu.  Ve Yelizin eski ilişkilerini bilmesem gerçekten yağıza aşık olduğunu ve onu gerçekten çok sevdiğini düşünürdüm ama çok iyi bildiğim tek bir şey vardı yeliz şuan ayaz ile sevgili olsa dahi aklının bir yerlerinde hala yağız vardı. O yüzden benim planımın başrolü yağızdı .

Ezgiyle planımıza başladık . Yağız dediğim gibi son zamanlarda herkesten uzaklaşmıştı  öğlen araları spor salonuna gider orada yalnız başına otururdu  ben ve ezgi
okulun voleybol takımında olduğumuz için arada oraya gider antrenman yapardık. 
Spor salonuna gittiğimizde tabiki yağızın türibinde yalnız başına oturduğunu gördük ve yanına doğru yürümeye başladık ve plan başladı.
Ezgi bayılmış numarası yaptı ve tabiki yağız hemen yanımıza koştu. Bende ona telefonumun yanımda olmadığını ve telefonu bana vermesini benim ambulansı arayacağımı söyledim panikle oda hemen verdi tabiki ben o arada yağızın telefonundan yelize mesaj atmakla uğraşıyordum

Alıcı :yeliz
-bu gün okul çıkışı kütüphaneye gel seninle konuşmam gereken önemli bir mesele var.

İsim bittiğinde attığım mesajı hemen kayıtlardan sildim ve ezgi o arada muhteşem oyunculuğuna devam ediyordu sonra bende muhteşem oyunculuğumu konuşturdum telefonu yağıza geri verdim ve çok korktuğumu korkudan ambulansı dahi arayamadigimi söyledim.  Ezgi dediklerimi duyunca hemen gözlerini araladı ve usta bir oyuncu edasıyla iyiyim sakin olun bir şeyim yok sözlerine başladı sonra yağıza sakin olmasını ambulansi aramasının gerekmediğini ve sadece tansiyonu düştüğünü söyledi.  Yağız inanmıştı. Ezgiyi yerden kaldırdık  ve ezgi ile hemen oradan uzaklaştık .
Sıra geldi planın 2. Kısmına okulda herkes gittikten sonra ezgiyle kütüphanenin karşısındaki sınıfa sallandık ve yelizin gelmesini bekledik.  Tabiki bizi çok bekletmedi ve geldi . Yeliz kütüphanenin içine iyice daldiktan sonra hemen kapıyı kilitledim . Ve sonra hemen okuldan ayrıldık okulda duyduğum son ses yelizin imdat çığlıklarıydı.

Liseli Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin