•5•

254 20 10
                                    

Jaemin yanındaki bedene sıkıca sarıldı ve yanağına öpücük kondurdu. Kokusu alışık olduğu bir koku değildi. Gözlerini yavaşça araladı ve yanındaki bedene baktı, sonra da onun yanındaki bedene. Hızla yataktan kalktı ve kendine gelmeye çalıştı.

Renjun, Jeno ve o neden aynı yataktalardı? Üstelik burası Donghyuck'un odasıydı.

Banyoya girdi ve hızla yüzünü yıkayıp aşağı kata indi. Mutfaktan gülüş sesleri ve esfes yemek kokuları geliyordu. Mutfağa girdiğinde Hyuck ve Chenle birlikte kahvaltı hazırlıyordu. İkisi de Jaemin'e baktı.

Hyuck: Birileri sonunda uyanabildi.

Hyuck bıkmış şekilde söyleyince, Chenle gülmeye başladı.

Jaemin: Diğerleri nerede?

Jaemin'in sorusuna karşı Chenle ile Hyuck sırıtmıştı.

Chenle: İkisi senin yanındaydı hyung biz bilemeyiz. Ama Mark hyung ile Jisung markete gittiler.

Jaemin, Chenle'nun söylediklerine karşı hafif kızarmış ve göz devirmişti.

Jaemin: Onları kastetmiyordum ama her neyse. Başka yatak yok muydu Hyuck? Neden üçümüz senin yatağında yattık?

Hyuck: Sen öyle istedin.

Jaemin, Donghyuck'a anlamaz gözlerle bakınca diğeri devam etti.

Hyuck: Renjun dün hastahanedeyken siz içmişsiniz belli ki. Eve gelince, daha doğrusu eve 'Jeno ile öpüşerek' girince sizi odama götürdüm. Jeno uyuya kaldı ama sen Renjun'i rahat bırakmadın. Hatta inanır mısın sevgilim dedin ona. Sonra Mark seni duşa soktu falan, ama sen yine Renjun'i rahat bırakmadın. Sonra ikinizi birlikte Jeno'nun yanına yatırdık.

Jaemin: Bi' dakika bi' dakika, Renjun neden hastahanedeydi.

Hyuck ve Chenle olanları anlatırken üst kattan gelen sesle dikkatleri o tarafa yoğunlaştı. Üçlü sessiz ama hızlıca üst kata çıktı ve Hyuck'un odasının kapısının önünde gizlice içerdekileri dinlediler.

Renjun: Ne yani Jeno, bir zamanlar seni seviyordum diye hala seviyor mu oluyorum? Dur ben cevap vereyim tam tersi sizden tiksiniyirum. Ben hastahanedeyken siz içmeye gittiniz ama ben Jaemin'in zoru ile sizin yanınızda yattım. Yani anlayacağın sana ve sevgiline meraklı değilim!

Renjun'in gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Jeno biraz daha sakinleşmişti.

Jeno: Hastahane mi?

Renjun: Evet! Shuhua hala benimle uğraşıyor Jeno! Hâlâ... Hâlâ sizi sevdiğim için benimle uğraşıyor!

Jaemin içeri girdi yavaşça. Renjun kapıya arkası dönük durduğu için onu farketmese de Jeno onu görmüştü.

Jaemin:B-bizi... Ne?

Jaemin'in sorusuyla Renjun arkasını döndü. Nutku tutulmuştu adeta. Bu sırada Jisung ve Mark marketten dönmüş olup biteni anlamaya çalışıyordu. Jaemin biraz daha yaklaştı kısa olana. Renjun kapıya doğru hızla ilerlerken Jaemin onu kolundan tutup durdurmuştu.

Hyuck: Eveeet hadi biz onları yalnız bırakalım konuşacak şeyleri var belli ki.

Chenle: Ya hyung tam da en heyecanlı yeriydi.

Hyuck: ONLARI YALNIZ BIRAKALIM DEDİM.

Chenle: Tamam be.

Hyuck diğerlerini alt kata indirmeden önce Jaemin'in omzuna dokunmuştu. Sakin olmasını söylemek yerine böyle yapardı Hyuck.

ᴛʀᴜᴛʜ ᴏʀ ᴅᴀʀᴇ ᵐᵃʳᵏʰʸᵘᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin