Jaemin, Jeno ve Renjun'in sevgili olmasının ve Mark ile Donghyuck'un aralarının gerilmesinin üzerinden henüz iki gün geçmişti. Chenle ve Jisung'da aynıydı işte.
Hyuck: Hadi ama Maaaark. Söyle artık ne olduğunu.
Mark 15 dakika öncesine kadar televizyon izliyordu. Ta ki Donghyuck gelip onunla uğraşana kadar. Televizyondan bakışlarını yavaşça kucağındaki Donghyuck'un kafasına çevirdi. Güneş gibi parlayan gülümsemesi yine aynı yerde, yine aynı büyüleyiciliği ile duruyordu.
Mark: Bişey yok dedim ya Hyuck.
Hyuck: Buna Olivia bile inanmaz Mark.
Donghyuck bıkkınca nefes verdi. Her zaman böyle oluyordu. Mark derdini söylemiyor sonrada sinir krizleri geçirmeye başlıyordu. Ama henüz pes etmeyecekti.
Kapıdan anahtar sesleri gelince ikilinin bakışları o yöne döndü. Chenle direk kapının sol tarafindaki, salon ile bitişik mutfağa geçtiği için onları görmemişti. Elindeki poşetleri boşaltırken bağırarak konuşmaya başladı Chenle.
Chenle: Haechan hyung, Jisung okul çıkışı arkadaşları ile ders çalışacağı için bütün harçlığımı ona verdim. Sırf rezil olmasın diye yani. Ama param bitti ve sefil olan ben oldum. Anneme söylersem kızar biliyorsun. Anlayacağın senden biraz borç alabilir miyim?
Donghyuck, Chenle'nun söze "Haechan hyung" diye girmesi yüzünden gerilmişti. Mark'ın duygusuz şekilde mutfak tarafına attığı bakışları görünce iki katı gerildi. Aradan 2 yıl geçmişti ama Chenle hala Donghyuck'a "Haechan" diyordu. Bir türlü alışamamıştı.
Chenle: Hyung duyuyor musun?
Donghyuck sesinin titremesine engel olamadan konuştu.
Hyuck: E-evet, duyuyorum Chenle. Sorun değil ben sana para veririm.
Chenle hala mutfaktan bağırıyordu.
Chenle: Sen dünyanın en iyi hyungusun!
Chenle sonunda salona geçtiğinde Mark'ın kucağındaki Donghyuck'un kafasını gördüğünde pot kırdığını anlamıştı.
Donghyuck kafasını kaldırdı ve Mark'a baktı. Az öncekinin aksine hafifçe sırıtıyordu.
Mark: Demek en sevdiğin hyungun Haechan ha? Eminim Jisung'un en sevdiği hyungu da benimdir.
Yüzündeki ürpertici gülüş hala yerini korurken, Chenle ve Donghyuck yutkundu.
İkinci kez kapıdan kilit sesi geldi ve içeri Jaemin, Renjun ve Jeno girdi.
Mark: Hey Jaemin!
Jaemin, Mark'a doğru döndü ve sözünün devamını getirmesini söylercesine kapa salladı.
Mark: Sence Jisung'un en sevdiği hyungu kimdir?
Jaemin: Ben veya sen olabilir.
Mark: Sence Renjun?
Renjun: Bence sen.
Mark: Jeno?
Jeno: Bence de sen. Neden sordun ki?
Mark sorulan soruyu umursamadan telefonunu eline aldı.
Mark: Hadi Jisung'a da soralım.
Mark telefonu hoparlöre aldı. Chenle o an Jisung'un telefonu açmamasını dilese de nafileydi. Telefon birkaç kez çaldıktan sonra açıldı ve Jisung'un sesi geldi.
Jisung: Efendim hyung.
Mark: Jisung sana bir soru, en sevdiğin hyungun kim?
Jisung: Sen veya Jaemin hyung sanırım. Neden sordun?