Ne mogu reći da se ne kajem zbog odluke koju sam donio tog dana, ali znam da bih se još više kajao da nisam tako napravio. Vjerovatno bih ostao i bez karijere i bez nje, a ovako sam ostao samo bez nje. Svakako gubim, ali ovako je gubitak barem malo ublažen.
Trebao bih biti sretan. Dobio sam sina, postao igrač Real Madrida, ali bih ipak taj dres zamijenio za moju Splićanku. Je li loše što bih volio da mi je vlastitom sinu majka druga žena? Žena koju nisam vidio tri godine, ali je ipak volim više od majke vlastitog djeteta. Eh, djeca. Tako nas je nazvala zadnjeg puta kada smo se vidjeli, a nismo ni sada baš odrasli.
Pitam se studira li još uvijek, gdje živi, je li u vezi, da li je sretna? Ima li i ona dijete ili je možda zaručena? Ma što pričaš Luka, znaš kakva je ona. Ne bi se ta ni u ludilu još viječala. Eh, što bih sve dao da je mogu ponovno zagrliti, poljubiti...
Hoćete iskreno, iako sam se mislio hoću li se prebaciti u Real, presudila je mala mogućnost da je ona tamo. Oduvijek je voljela Španjolsku, a ja sam joj obećao odvesti je. Izgleda mi da to obećanje neću biti u stanju ispuniti. Ali tko zna, u meni još uvijek živi tračak nade da ću je vidjeti.
Mislim, moguće je. Španjolska joj je oduvijek bila želja, a od klubova koje ta država pruža je navijala za Barcelonu. Ironično, igram u klubu koji je njezinom najveći rival, ali sada barem postoji mogućnost da je vidim na tribinama s Barcinim šalom oko vrata. Bože daj da mi se mašta prelije u stvarnost...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.I evo ga nastavakkkkk
Prvi nastavci su dosadni asf sori za to
Ili su to samo moji idk
Unpublishala san drugu knjigu jer i sama dobro znan da nisan sposobna pisat jednu, a kamoli dvi odjedanput
Uglavnon ljudi uzivajte u ovon shortass nastavku iduci ce valjda brzooo :*
VOCÊ ESTÁ LENDO
Djeca // Luka Jović
Fanfic,,Mi smo samo dica-" ,,NE, NE NISMO! NISMO DJECA! DOSTA MI TE VIŠE! PRIZNAJ - STRAH TE! STRAH TE VEZA, STRAH TE LJUBAVI, STRAH TE VEZANJA! PRIZNAJ! Ali ljubavi, nemože tako, odluči što želiš. Mene ili slobodu."