22619

6 1 4
                                    

Sabah Craig'in kollarında uyandım.Gece cidden çok rahat bir uyku almıştım Craig ile uyumak bana iyi gelmişti ben yatakta bunları düşünürken Craig gözlerini açtı oda uyanmıştı bana bakarak gülümsedi "Günaydın meleğim,ne zaman uyandın sen?"diyerek yatakta doğruldu "Günaydın craig,çok fazla olmadı anca 1 dakika olmuştur."diyerek onu yanıtladım oda kafasını salladı "Bekle beni diğerlerini bakim uyanmışlar mı diye."dedi ve kapıya yöneldi tam ona cevap verecekken edward kapıyı açtı bana bakarak "Günaydın güzelim,günaydın Craig kahvaltı hazır bu sefer Maria'yı aşağı indireceğiz değişiklik olsun sıkılmasın diye."Bu duyduğuma çok sevinmiştim sevincimi dışarı vurdum ellerimi birbirine çırptım edward ve craig bu halime güldüler edward gelip beni yavaşça kucağına aldı "Sıkı tutun güzellik düşme bak."diyerek güldü ona hafifçe vurdum "Düşmem beyefendi düşmem"diyerek güldüm craig ikimizin bu haline kahkahalar atarak izliyordu.Aşağı indiğimiz de edward beni üstünde yastık olan sandalyeye oturttu ona teşekkür edip masadakilere baktım onlara gülümseyip konuşmaya başladım "Günaydın herkese!" Herkes bir ağızdan günaydın dedikten sonra kahvaltı yapmaya başladık kahvaltı dan sonra edward beni geri yukarıya çıkarttı.Oda da çok sıkılıyordum herkesin işi vardı evde tek kalmıştım yada ben öyle sanıyordum birden kapı çalındı"Girebilirsin!"diyerek seslendim gelen Edward'tı yatağımın yanına oturdu ve bana baktı "Sıkılmış olabileceğini düşündüm geldim"diyerek güldü.Buna çok sevinmiştim demek ki yanlız değildim "Evet çok sıkıldım,edward bugün ki kendi hakkımda alacağım bilgiyi sen verir misin?"diyerek sordum edward olumlu anlamda kafasını salladı "Evet veririm güzelim,hm...Ben sana yaptığın işi söyleyeyim sen ressamsın kendi atölyen var."bana böyle bir bilgi vermişti demek ki başarılı,yetenekli biriydim "Teşekkür ederim edward başaralımılıyım işimde peki"ona merak ettiğim soruyu sordum "Hayır değilsin çok kötü resimlerin var"dedi kaşlarımı çatarak edward'da baktım o kahkaha atmaya başladı burnumu sıkıp konuşmaya başladı "Şaka yaptım,sen cidden işinde başarılı bir ressamsın hayranınım senin Maria hanım"bu dediğine kahkaha attım "ya sen ne kadar pisliksin bu nasıl şaka"diyerek şakayla karışık sitem ettim edward hâlâ gülüyordu "Bu böyle bir şaka Maria hanım,oyun oynayalım mı oyun getirdim"sevinçle ellerimi çırptım "Evet çok isterim!" edward oturduğu yerden kalkıp televizyona oyunu kurdu yanıma gelip bir kolu bana uzattı elinden kolu alıp oyunun açılmasını bekledik.
Medya:Edward♡

KarmaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin