23619

3 1 4
                                    

Oyun açıldıktan sonra oynamaya başladık.Edward çok iyi oynuyordu ve ben çok kötü oynuyordum tabikide beklenilen oldu edward yendi beni tabi dalga geçmese olmaz mı kahkahalar atarak benimle dalga geçiyordu "Seni nasıl yendim ama"diyerek en dayanamayıp kafasına bir tane geçirdim "Ya!Edward benim bu oyunu ilk oynayışım normal değil mi sence de"diyerek sitem ettim.Edward saçımı karıştırarak güldü " Maria sen hatırlamıyorsun ama sen sürekli yeniliyorsun"dedi.Kaşlarımı çatarak edward'a bakarken kapı açılma sesi duyuldu gelen Athena'ydı "Selam gençler nasıl gidiyor?"diyerek içeriye daldı gelip anlıma öpücük kondurup yanıma oturdu "Nasılsın güzelim?" dedi ona gülümseyerek bakıp cevap verdim "iyiyim Athena abi sen nasılsın?"bana gülümsedi "bende iyiyim güzelim,ben bi odama çıkıp üstümü değiştirim"diyerek yukarı çıktı edward beni kucağına alarak yukarı çıkarttı.Odamın kapısı birden açıldı beklemediğim için yerimde zıpladım Eva ve Alex gülerek yanıma geldiler bi yandan da edward'ı odadan kovdular alex konuşmaya başladı "Ablacım bugün kızlar günü yapacağız"bunu duyduğuma sevinmiştim cidden çok sıkılıyordum ellerimi çırparak güldüm Eva elindeki poşetleri göstererek "Günümüze özel bir sürü abur cuburumuz var!" diyerek güldü bende gözlerimle poşetleri göstererek "getirde yiyelim şunları"diyerek güldüm Eva poşetleri benim yatağıma döktü alex'de televizyondan korku filmi açtı ve yanımıza oturdu filmin daha ilk dakikalarında korktuk ve çığlık attık biz çığlık attıktan sonra erkekler içeriye daldılar hepsi endişeli gözüküyor du Athena konuşmaya başladı "Burda neler oluyor neden bağırdınız bir şey oldu sandık"nefes nefese kalmıştı üçümüzde mahçupça onlara baktık "Özür dileriz sadece film izlemek istemiştik ama korktuk"diyerek dudaklarımı büzdüm.Athena gelip burnumu sıktı ve gülümsedi "Tamam sorun değil sadece size bişey oldu diye korktuk ve şu filmi değiştirin aşk filmi falan açın izleyin"diyerek odadan çıktı diğer erkeklerde onun arkasından çıktılar Athena'nın dediğini yaparak aşk filmi açıp izlemeye başladık bu seferde hepimiz ağlamaya başladık film çok acıklıydı kendimizi tutamadık birden kapı açıldı hepimiz kızarmış gözlerle kapıya baktık gelen Athena'ydı bize kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu "Ee ama yeter siz film falan izlemeyin"diyerek televizyonun fişini çekti hepimiz aynı anda ona bağırdık Athena odadan çıktıktan sonra somurtarak birbirimize baktık.
Medya:Sadece cidden hoşuma giden bir şarkı olduğu için koydum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KarmaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin