Yeni Dönem

113 1 1
                                    

"Tamam Anne. Sana şeker vermek istiyorum diyenlere pas vermicem tamam!"

"Aferin benim kızıma , İşte hep böyle davran anneye tamammı?"

"Uf tamam anne tamam, ben çıktım"

"Akşam eve geç kalma Ally Momsen! "

"Peki Majestirileri.."

Annemle ben hep böyleyim. Normal bir şekilde tabiiki. Öz Babam (!) 2 ay önce trafik kazası geçirerek hayatını kaybetti. Üzülmedim. Çünkü anneme sürekli kötü davranır, Her gece eve kadın atardi. Annemde Her gece üzülüyordu. Ama babam öldükten sonra Annem başka kişiyle evlendi.Karsi çıkamadım, çıkamazdım. Çünkü onunda normal bir hayatı yaşamasına hakkı var.Bunlari düşünürken Okul Cantami Sırtıma,Markasiz spor ayakkabılarımi ayağıma gecirdim. Evet , Markasiz.  Çünkü ekonomik durumumuz çok fecii.

Yaklaşık 15 dk. Yürüme yolundan sonra nihayet liseye gelebilmistim. Lise-Son'a geçtim. Geçen seneki sürtükler burdamı yine acaba? Aman boşver.  Bu sene herşey istediğim gibi olacaktı. Evet. Olmak Zorundaydı.

Hızlı Adımlarla Okula doğru ilerliyordum. Çünkü kimseyle karsilasip moralimi bozmak istemiyordum. 

"A-Ah çok özür dilerim. "

Evet suan Sarışın bir kıza çarptim. Ve gerçekten çok fizikli.

"Tamam sorun değil.  Ben Lera. Sende Ally olmalısın!  "

"Evet ben Ally. Adımı nerden biliyorsun.?

"Ah. Bilmiyor olmalısın.  Ön taraftaki panoya bakmadın sanırım.  Senin Fotoğrafların var. Git bir bak istersen."

"NE?" Konuşmasına izin vermeden hızlıca ön panonun olduğu yere gittim.

Ön panoya girer girmez benim eski diş telli olarak cektirdigim fotoğraflar gözüme çarptı. bir kışi haric Herkez suan bana ve panoya  bakıp bakıp gülüyorlardı. O bir kişi gerçekten çok yakışıklıydi. Ve en azından bi durumuma gülmuyordu. Ne yapacağımı bilemeden hızlıca dış kapıya kosmaya basladimki ki- Okulun en fizikli ve sürtük kizı.Asel. Bu kızı nerde görsem hep aklıma Öz Babam (!) Geliyordu. Çünkü Asel Öz babamin Parasi için onunla  bile yatmisti. Ve ben bu 2'sindende nefret ediyorum.

"Vay vay vay. Kimleri görüyorum. Ally , Ally Momsen. E-ee bu fotograflars bakınca bana hiç Ally'i Andirmiyo. Ya size Arkadaslar!" Diye bağırdı Asel.

"Ee küçük Hanım. Okula dönüş hediyemi, daha doğrusu Hediyemizi Begendinmi?" İnanmiyorum. Bu sürtükden gerçekten de Nefret ediyorum.  Hızlıca Arka Kapıya Ilerledim. En sonda dışarı çıkmanın Hevesiyle Göz Yaşlarımi saldim ve eve doğru kosmaya başladım.

LEODAN>>>>>>{>>>>>>>>¡

Daha deminki olanlar için gerçekten Asel'i söviyordum. Hiç bir kıza böyle yapamazdi!Kiz çirkin görünmesine rağmen Üzgün Anı bile beni benden alıyordu.  Hızlıca Arka Kapıya Kostum. Kız da kosmaya çalışıyordu. Çalışıyordu çünkü tek ayak üzerinde yürüyordu.. Büyük ihtimalle koşarken ayağını burkmus olmuş olabilirdi.  Sert bir şekilde arkami dönüp hızlıca yürümeye başladım.Asel'e bunun hesabını vermeliydim!

Çirkin Kız , Zengin OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin