3♡♡♡

997 61 33
                                    

# perspectiva autorului #

- Ce?
- ai spus ca are cel mai frumos zâmbet...
- Ba nu, ti s-a parut.
- Jungkook?
- Da, Hyung...
- Iti place de Jimin?
- Da, ti-am spus că e treaba...
- Nu, ma refer daca esti atras de el.
- Nu!! Hyung, ce tot spui? Sti doar ca imi plac fetele.
- Niciodată Nu e prea tarziu pentru o schimbare sa sti...
- Schimbarea asta nu o sa mi se întâmple mie asa ca...hai sa nu mai vorbim despre asta, ok?
- Bine, dar daca cumva ai ceva de gand...
Spune Yoongi cu un zâmbet pe față.
- Yahhh!! Oprește-te.
- Bine gata. Hai treci la somn, sti ca maine ai de lucru.
- i-am cerut lui Namjoon sa ma lase sa plec mai devreme...
- Și de ce ai facut asta?
- Pentru ca...vreau Și eu să stau cu prieteni mei...
- Jungkook?
- vreau sa ies cu prieteni mei pentru ca asa o sa pot sa ma întâlnesc cu Lisa...
- aha, deci vrei sa te întâlnești cu o fată..
- chestia e ca nu vreau sa fim doar noi doi asa ca i-am spus lui Yugyeom sa vorbeasca cu Mina, cea mai bună prietenă a lui Lisa și așa nu o sa îi dau de bănuit că vreau sa o vad, pentru ca o sa fim mai mulți...
- Da...Nu era mai simplu daca îi spuneai ei?
- Nu!! Cum sa fac asta?!
- Pur si simplu, mergeai si îi spuneai ca o placi..
- Cine a zis ca o plac?
- A, pai s-a mutat cineva lângă noi, si primul lucru pe  care l-a făcut a fost să vină la mine sa-mi spuna ca iti place de Lisa
- Serios?
- Jungkook!! Se vede ca iti place de ea.
- ah, ce ma fac?
- Maine o sa vorbesti cu ea si o sa-i mărturisești ce simti.
- O să încerc...
- Da, bravo. Acum hai sa dormim.
- Stai, tu rămâi aici?
- Da...
- Hyung, nu o sa pot sa dorm din cauza ta.
- de ce?
- Pentru ca vorbesti in somn...
- Nu mai inventa chestii acum, hai treci la somn.
- Aishhhh!
- Noapte buna.
- Aham...

_____________________________________
# Dimineata#

Jimin, coborâse mergând în sufragerie. La văzut pe Tae, uitandu-se la televizor si a preferat să se întoarcă, doar ca Taehyung l-a oprit inainte sa o faca.
- Cât ai de gând să mai continui? Ai spus că astăzi o sa vorbim, dar vad ca ma eviți.
- Tae, da-mi drumul... Nu vreau sa vorbesc cu tine. Eu nu ti-am ascuns nimic, niciodată. Am crezut ca suntem prieteni dar nu cred ca mai contează asta pentru tine.
- Jimin, despre ce vorbesti? E ceva ce nu pot sa-ti spun, acum. Pentru ca...
- Pentru ca...Ce?
- Daca iti spun, e posibil sa te pierd si nu vreau asta.
Taehyung l-a luat pe Jimin de mâini, apropiindu-se de el.
- Jiminie...Nu e ușor pentru mine, dar te rog sa înțelegi, o sa-ti spun atunci cand o sa pot, te rog... Ai idee cat de prost ma simt cand nu vorbesti cu mine?
- Tae...
- Da, e adevarat ca nu mi-ai ascuns nimic niciodată si stiu ca sunt un prieten groaznic ca iti ascund asta, dar te rog sa-mi mai dai timp si dupa o sa-ti spun tot.
- Promiti?
- Promit...
Jimin s-a apropiat de Taehyung, strangandu-l în brațe.
- Nici eu nu ma simt bine cand nu ne  vorbim, o sa astept pana o sa fi pregătit... esti cel mai bun prieten al meu și nu vreau sa ne mai certam, imi parea rau ca m-am comportat asa  noaptea trecută.
- E ok, Jimin...

- Aunty!!!
- Da, Jimin...
- Unde e Namjoon Hyung?
- A plecat la lucru, de ce?
- Păi, trebuie să vorbesc ceva cu el. O sa plec la el la birou.
- Nu placi nicăieri pana nu mănânci.
- Auntyy, te rog...chiar trebuie să vorbesc ceva  important cu el. Promit că mănânc după ce o sa ma întorc.
- Bine...
- Vrei sa merg cu tine?
- Nu, o sa merg singur. Ma duc sa ma schimb, ne vedem in cateva ore. A si daca te plictisești , poti sa vorbesti cu aunty, e la fel de  vorbăreață ca si tine, crede-mă.
- A wow, ce amuzant esti in dimineata asta...
- Sti ca te iubesc...
Taehyung se înroșise cand l-a auzit pe Jimin spunând asta, ca de fiecare dată doar ca încerca să ascundă asta.
- Și eu te iubesc, Jiminie...

______________________________________

______________________________________

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
SECRET LOVE(Jikook) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum