2♡♡♡

980 63 17
                                    

# perspectiva autorului#
- Ce vrei sa spui?
- Namjoon nu e deloc asa cum ai spus. El e mereu bun cu noi si ne asculta de fiecare dată când avem o problema. Ba chiar cumpara cadouri atunci cand este aniversarea unui angajat si nu uită niciodată de ziua cuiva.
Jungkook a văzut cum expresia lui Jimin s-a schimbat în timp ce el povestea, ba chair ochii lui începeau să devină umezi.
- Jimin, esti bine?
- Da sunt bine, ma bucur ca Namjoon se comporta frumos cu voi, macar stiu ca nu e asa cum credeam eu, cel puțin cu angajații lui....
- Ce vrei sa spui cu" cel puțin cu angajații lui" ?
- păi...sti ceva mai bine nu mai vorbim despre asta, si pana la urma de ce ti-as spune tie? Ne-am cunoscut acum câteva minute....
- Hei, Jimin...
- Sunt sigur ca e Jimin hyung, pentru tine.
- De unde sti ca sunt mai mic decât tine?
- Pentru ca asa pari, cati ani ai?
- 19
- Eu am 21, deci sunt mai mare decât tine, asa ca ar trebui să mă respecți.
- Ok, hyung. Doar ca mi se pare ca esti de treaba si chiar mi-ar face plăcere să fim prieteni.
Jimin încerca să nu o arate, dar în sufletul lui, Jungkook i se părea drăguț, mai mult de cât ar fi trebuit.
- nici macar nu ma cunosti, de ce crezi ca sunt de treaba.
- Atunci, lasă-mă să te cunosc...vrei sa fim prieteni?
Jungkook îi întinsese mana lui Jimin, sperând că acesta o sa accepte.
- Bine...să zicem ca putem fi prieteni.
Spune Jimin apucandu-l pe Jungkook de mana.
Si-au zâmbit unul altuia, doar ca Jimin se pierduse complet în ochii lui Jungkook.

Între timp, Taehyung era în birou, tremurând de frică, în timp ce Namjoon îl analiza din cap pana in picioare fără să spună ceva.
La un moment dat acesta s-a așezat în fața lui Taehyung ptivindu-l în ochii.
- Deci, tu esti iubitul fratelui meu?
- Da
- Sunteti impreuna de doi ani si presupun ca il iubesti, nu?
- Da, chair foarte mult.
- aha si tu ai impresia ca daca mi-ai spus asta, o sa te las sa fi cu el?
- Despre ce vorbesti?
- vreau sa te desparți de Jimin si crede-mă că dacă ai nevoie de bani iti dau cât vrei.
- Și ce te face sa crezi ca o sa fac asta? Nici macar nu ti-a pasat de el in ultimi doi ani, asa ca nu nu ai niciun drept sa-mi spui ce sa fac, Jimin poate sa decidă pentru el, iar eu o să  fiu mereu lângă el, pentru ca il iubesc si o voi face mereu. Nu stiu de ce îi faci asta, nu stiu de ce îl urăști dar ce stiu e ca tu nu ai fost lângă el si eu am fost si nu am de gand sa plec pentru că asa spui tu. Si nu as renunța la Jimin nici pentru toti bani din lume.
- Felicitări, ai trecut testul.
- poftim?
- Da, am vrut sa vad daca esti dispus sa renunți la Jimin pentru bani, dar vad ca nu esti asa, ba chiar pot sa vad ca il iubesti foarte mult. Si sa sti ca nu il urăsc pe Jimin si nu o s-o fac vreodata.
- Atunci de ce te comporți asa cu el?
- Asta nu e treaba ta. Hai acum sa mergem pana nu ti-l fura Jungkook.
- Stai, ce?
- am glumit, Lui Jungkook îi plac fetele...dacă ti-ai fi văzut fața.
Spune Namjoon râzând, Taehyung se uita uimit la el, pentru ca din cate i-a spus Jimin, omul asta nu parea o persoana care sa poata sa rada.

Cand au ieșit din birou, ambii s-au oprit atunci cand i-au văzut pe Jimin si Jungkook tinandu-se de mana si sorbindu-se din priviri.
- Poate ca m-am înșelat, si lui Jungkook îi plac si baietii, murmură Namjoon, în timp ce Taehyung îi privea pe cei doi.
- Aham!!!
Jimin si Jungkook s-au întors, atunci când i-au auzit pe Namjoon si Taehyung.
- iubitule, s-a întâmplat ceva?
Jimin s-a apropiat de Tae, luandu-l de mana.
- nu, nu-ti face griji. Ce as fi putut să pățesc?
- Sa sti ca nu mănânc oameni, Jimin.
- Da, nu prea cred asta, eu si Taehyung mergem acasă și nu e nevoie sa suni pe nimeni sa ne ia, o sa mergem pe jos.
- Foarte bine, o sa vin singur.
- Ma bucur. La revedere, Jungkook.
- ne mai vedem, hyung. Spune Jungkook zâmbind.

 Spune Jungkook zâmbind

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
SECRET LOVE(Jikook) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum