# perspectiva autorului#
Jimin s-a așezat în pat după ce văzuse poza lui Jungkook cu noua lui iubită. Singurul lucru pe care voia să-l facă acum era sa doarmă crezând că o sa poata uita. Doar ca inainte sa închida ochii a auzit telefonul sunând. Era Jungkook...
" Jimin nu-i răspunde sunt sigur ca vrea sa povestească de iubita lui. De ce sa-ti faci rau singur?"
Chiar dacă simțea că nu trebuie să o facă, Jimin a decis să răspundă.
- Jiminie hyung?
- Hei, Jungkook.
- Ce faci?, sper ca nu te-am deranjat.
- Nu, nu-ti face griji. De ce ai sunat?
- Am vorbit cu Lisa si i-am spus ce simt pentru ea...Si a spus că și ea ma place.
Jimin avea ochii umezi si încerca din greu să nu plângă din nou.
" Și eu speram ca ai sunat sa-ti ceri scuze "
- mă bucur pentru tine....
- Hyung, s-a întâmplat ceva? Plângi?
- Nu, sunt bine...
- multumesc, Hyung.
- pentru?
- mulțumită tie am avut curaj să vorbesc cu ea.
- Nu trebuie sa-mi mulțumești.
- Simt ca s-a întâmplat ceva.
- De ce?
- Nu stiu, asta e ce simt. Esti sigur ca esti ok?
- Păi....
- Iubitule!!!
- Hyung, trebuie să plec pentru ca...
- Da, am înțeles Jungkook.
Jimin a închis telefonul fără sa-l lase pe Jungkook sa-si ia la revedere. A pus capul pe perna, încercând să se oprească din plâns, doar ca era mult mai greu de cat credea.______________________________________
Pe de alta parte Jungkook nu înțelegea de ce Jimin a închis asa fara sa-l lase sa spuna ceva.
- Iubitule, ce s-a întâmplat?
- Nimic...
- Cu cine ai vorbit?
- Cu Jimin hyung.
- A da, despre ce?
- Nu contează, eu cred ca ar trebui să plecăm, se face târziu și maine trebuie să merg la munca.
- ok, ma conduci acasă?
- Normal.După ce a condus-o pe Lisa, Jungkook a plecat acasă. Tot drumul s-a gândit la Jimin. Simțea că ceva se intamplase cu el, doar ca nu stia ce.
- Oare am facut ceva si nu stiu?
Cand a intrat în casă a fost întâmpinat de fratele lui care abia aștepta să afle ce s-a întâmplat.
- Hei, Hyung...
- Lasă-mă cu asta, spune-mi ce s-a întâmplat?
- Ce să se întâmple?
- între tine și Lisa...
- A pai, i-am spus că o plac si ea mi-a spus că mă place. Acum suntem impreuna. Spune Jungkook fără sa-i pese prea mult.
- O wow, si ce e cu entuziasmul asta?
- Adică?
- Păi, tocmai esti împreună cu fata de care iti place si ai o față de zici ca te-a prins furtuna în drum spre casă.- A...
- Ce s-a întâmplat?
- Cred ca am gresit cu ceva, pentru ca altfel nu-mi explic.
Jungkook vorbea singur, privind în gol fără să fie atent la Yoongi.
- Jungkook...?
- E supărat pe mine, nu?
- Despre cine vorbesti?
- Jimin.
- Jungkook, de ce iti pasa atât de mult de băiatul ăla?
- Pentru ca...E prietenul meu...
- Simti ceva pentru el?
- Hyung!! Ti-am spus deja ca nu. Imi plac fetele de cand ma stiu, e imposibil. Pur si simplu simt ca am facut ceva...
- Ce să faci?
- oh...
- Ce?
- Mi-am adus aminte...Am făcut o prostie si nu mi-am cerut scuze. L-am sunat si in loc sa-mi cer scuze i-am spus cat de fericit sunt eu.
- Ce ai facut?
- Păi, Namjoon mi-a spus ceva si a insinuat ca mie mi-ar plăcea baietii si i-am spus că nu e asa si ca nu as putea sa fiu asa vreodata. Jimin era langa noi si mi-a spus " chiar e asa de rau sa fi gay, Jungkook?" Eu am spus ca nu , doar ca el m-a ignorat si a spus ca pleaca pentru ca nu vrea sa deranjeze pe nimeni si s-a uitat la mine.
- Dar, ti-a raspuns cand l-ai sunat,nu?
- Da si chiar mi-a spus că se bucură pentru mine, doar ca am simtit ca era trist...
- Jungkook te-ai gandit ca poate te place?
- Hyung, despre ce vorbesti? Termina cu asta. Si el are un iubit oricum.
- Bine,.Nu o sa mai spun nimic, dar sa nu vi la mine plângând, când nu o sa înțelegi ce se intampla.
- Ce să zic...Nu O sa se întâmple asta.
- Bine... Si in ceea ce îl privește pe Jimin, poti sa-ti ceri maine scuze de la el.
- crezi ca o sa ma ierte?
- sunt sigur de asta. A si Jungkook?
- Ce?
- aș vrea să-l cunosc pe Jimin intr-o zi. Poate il chemi aici.
- Ok, Hyung. O sa vorbesc cu el.
- Bine, acum mergi in camera ta, nu am chef sa trag de tine maine dimineata.
- Nu stiu cine trebuie să tragă de cine, dar ma rog.
- Ai spus ceva?
- Nu. Ma duc in camera mea,Noapte buna.
- Noapte buna.
CITEȘTI
SECRET LOVE(Jikook)
Fanfiction"- nu pot sa mai rezist. Nu stiu ce e cu mine, dar te vreau, te vreau aici......te vreau acum....." "- Nu putem sa facem asta...." "- Am nevoie de asta, nu incerca sa ma opresti..."