Part { 4 }

3.7K 324 1
                                    

Zawgyi

Y/N : "ဟယ္....ငါဖိတ္စာကိုဖတ္သာဖတ္ေနရတာ နင္နဲ႔ Min Yoongi နဲ႔ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီးျဖစ္သြားမွန္းစဥ္းစားလို႔ကိုးမရဘူး"

Kham : "ကမေရ ငါနဲ႔သူနဲ႔ကနင့္ေရွ႕မွာတင္အကုန္ျဖစ္သြားတာေလဟာ ဘာေတြေျပာေနျပန္တာတုန္းဟ"

Y/N : "ဟဲ့ နင္ငါ့ကိုယံုတယ္မလား"

Kham : "ဟဲ့ ဟဲ့ နင္အဲ့လိုမ်ိဳးေတြေျပာၿပီးမဟုတ္တာေတြလာမခိုင္းနဲ႔ေနာ္ မလုပ္ေပးဘူး"

Y/N : "မခိုင္းပါဘူးဟယ္ နင္လုပ္မွဘဲငါကလူယုတ္မာႀကီးက်လို႔"

Kham : "နင္ကလူယုတ္မာႀကီးဘဲေလ"

Y/N : "😒😒 ငါေျပာတာနားေထာင္အံုးဟ ငါေလ....ငါ႐ုတ္တရက္ႀကီး ေနၿပီး အနာဂတ္ကိုေရာက္လာသလိုဘဲဟ ငါေနေနတာက 2019 အခုေတာ့ 2024 တဲ့ကမရဲ႕!!"

Kham : "Pfff hahaha! နင္႐ုပ္ရွင္ကားေတြၾကည့္တာမ်ားေနၿပီ ဘာdramaခ်ိဳးလာခ်ိဳးေနျပန္တာလဲ"

Y/N : " ဟဲ့! တကယ္ေျပာေနတာဟ! အဲ့တာေၾကာင့္ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ဟာေတြကိုငါတခုမွမမွတ္မိတာေလ နင္လဲငါ့ကိုထူးဆန္းတယ္လို႔မထင္ဘူးလား??"

Kham : " ေအ့ ဟုတ္ေတာ့ဟုတ္တယ္ဟ နင္ထူးဆန္းသြားတယ္.... ဒါေပမဲ့လဲဟယ္ မျဖစ္ႏိုင္တာေတြေျပာမေနပါနဲ႔"

Y/N : " ကဲ ကဲယံုခ်င္ယံု မယံုခ်င္ေန ငါကေတာ့တကယ္ဘာေတြျဖစ္ခဲ့မွန္းဘာတခုမွမသိဘူးေအ ငါ့ကိုအကုန္ျပန္ေျပာျပ အစအဆံုး"

Kham : " ေအာ္ ေအ နင့္နာမည္က Y/F/N ေမြးရပ္ေျမက-"

Y/N : "ဟဲ့ ဟဲ့ အဲ့တာေတာ့ငါလဲသိတယ္ေလဟယ္ 2019ေနာက္ပိုင္းေျပာတာ"

Kham : " ေအာ္🤔🤔 ငါအေသးစိတ္ေတာ့မမွတ္ေတာ့ဘူးဟယ္ ဒါေပမဲ့ အဲ့ခ်ိန္တုန္းက ငါတို႔ Uniတက္ေနတာ ဒုတိယႏွစ္လဲေရာက္ေရာ Seoul Uni ကိုေျပာင္းလာတာ-"

Y/N : " ဘာ!! Seoul Uni!!? ငါတို႔မိဘက ခြင့္ျပဳလို႔လား?! ဘယ္ကပိုက္ဆံနဲ႔လာတာလဲ??"

Kham : " သိခ်င္ရင္ သူမ်ားစကားေျပာေနတာကို ျဖတ္ျဖတ္ၿပီးလာမေျပာနဲ႔ေလ ကမရဲ႕ ေအးေဆးနားေထာင္ဟဲ့!"

Y/N : " ေအာ္ ေအေအ ျမန္ျမန္ဆက္ေျပာ"

Kham : "ငါတို႔က ကတိေတြအေသေပး ခြင့္ေတြအေသေတာင္း အလုပ္လုပ္ပါ့မယ္ စာႀကိဳးစားပါ့မယ္ အခြင့္အေရးေပးပါ ဆိုၿပီး ဆႏၵေတြတႏွစ္လံုးနီးပါးျပလိုက္ေတာ့ ပို႔ေပးတာေလ အဲ့တာနဲ႔ ငါတို႔ဒီေရာက္ေတာ့ တလေလာက္က စာဘဲလုပ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း part time jobsေတြစလုပ္တယ္"

LOVE TRAVEL{U+Z}( Completed )Where stories live. Discover now