Zawgyi
"Oppa! အဲ့လိုမခ်ည္ရဘူးေလ ေပး Y/N ခ်ည္ေပးမယ္.....အမေလေလ Idolေတာင္ လုပ္ေနၿပီးဒီnecktie ေလးေတာင္မခ်ည္တတ္ဘူး..."
JK : " Idol ျဖစ္ေနလို႔မခ်ည္တတ္တာေလ အကုန္ stylist noonaတို႔ဘဲ လုပ္ေပးတာကို...."
"အင္းပါ အင္းပါ ဟုတ္ပါၿပီ "
JK's POV : " y/n နဲ႔ အတူေနလာတာ ၾကာေနၿပီဆိုေပမဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာကို အခုလိုေသခ်ာၾကည့္ဖူးတာ ဒါပထမဦးဆံုးဘဲ.....အရင္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ကိုၾကည့္မရျဖစ္ခဲ့တာဘဲ......အခုေသခ်ာၾကည့္လိုက္ျပန္ေတာ့လဲ..... ေတြ႕ဖူးေနက်မိန္းကေလးေတြနဲ႔ယွဥ္ရင္ လံုးဝမလွဘူးလို႔ေျပာလို႔ရေပမဲ့.....ဆိုးေတာ့မဆိုးပါဘူး လက္ခံႏိုင္ပါတယ္.....Idolဆိုေတာ့လဲ မိန္းကေလးေခ်ာေခ်ာလွလွေတြျမင္ရလြန္းလို႔ ဒီလိုမ်ိဳးပံုစံကိုဘဲ ႀကိဳက္ေတာ့တယ္ထင္ပါရဲ႕....ႀကိဳက္တာ?...ဘာလဲဟ! မႀကိဳက္ပါဘူး!.....ဒါမွမဟုတ္ႀကိဳက္တာလား..?nope! လံုးဝမႀကိဳက္ဘူး!"
" Oppa? Oppa! ၿပီးၿပီလို႔ ဘာကိုဒီေလာက္ထိ ေငးၿပီးၾကည့္ေနရတာလဲ!"
JK : " A-aww a-ahh ဘာ-ဘာ မွမဟုတ္ဘူး ဒီ-ဒီတိုင္းအလုပ္ကိစၥ႐ုတ္တရက္ေတြးမိသြားလို႔..."
"umm......ဒီလိုပြဲႀကီး ပြဲေကာင္းရက္မွာ အလုပ္ကိစၥေတြေတြးေနေသးတယ္....တရက္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ နားနားေနေန ေနပါအံုး Oppaရယ္ ဆံပင္ေမႊးေတြလဲျဖဴကုန္အံုးမယ္"
JK : " အ-အင္းပါ"
" omm! ဒါနဲ႔ ခဏေလးေနာ္ oppa! ဆံပင္ေလးနည္းနည္းျပင္ၿပီးရင္ၿပီးၿပီ ခဏေလးလဲထပ္ေစာင့္ေပး"
JK : " အင္းပါ အင္းပါ တေယာက္တည္းမထားခဲ့ပါဘူး"
"heez..."
"ၿပီးၿပီ!"
YOU ARE READING
LOVE TRAVEL{U+Z}( Completed )
FanficTime Travel, Travel to your Love Available on both Zawgyi and Unicode ^.^