Part { 15 }

3.2K 272 16
                                    

Zawkyi

Mom : " Y/n-ahh!! တံခါးဖြင့္ပါ အဲ့လိုမလုပ္ပါနဲ႔ အေမတို႔ေတာင္းပန္ပါတယ္!! အေဖႀကီး တံခါးေသာ့ျမန္ျမန္သြားယူေလ!!!"

Grandma : " Y/n! သမီးေလး အဲ့လိုမလုပ္ပါနဲ႔... အဖြားကို စိတ္မခ်မ္းမသာနဲ႔ ေသေအာင္လုပ္မလို႔လား!! သမီးရဲ႕ တံခါးဖြင့္ပါ သမီးရဲ႕.."

ဟင္?? အျပင္မွာဘာေတြျဖစ္ေနၾကတာလဲ? ေအာ္ႀကီးေအာ္က်ယ္နဲ႔ ငိုယိုေနၾကတယ္ေရာ....

ထၿပီး တံခါးဖြင့္ အလုပ္မွာ လက္ထဲက ထြက္က်ေသာ ေဆးလံုးေတြမွ မေရမတြက္ႏိုင္...

😳😳😳!!!? ဘာေတြလား??

လက္ေတြအကုန္တုန္လာတာနဲ႔အမွ် ျပန္ဝင္ရလာတဲ့ မွတ္ဉာဏ္ဆိုးေတြ......

" ဟဲ့ အဲ့ကေလးမ အမွတ္က စုတ္ျပတ္ေနတာဘဲဆို!"

" သူက ဘယ္ေလာက္ထိရမွာမလို႔လဲ ငါကစကတည္းက သိၿပီးသားပါေအ အပိုေတြလုပ္ေနတာ"

" သူ႔အေမ ပိုက္ဆံအကုန္ခံၿပီး က်ဴရွင္ေတြထားေပးေနတာ ႏွေျမာစရာႀကီးဟယ္"

" Y/n!!!! သမီးဘာလုပ္လိုက္လဲ သိလား? အခုလူေတြအကုန္ေျပာေနၿပီ?? ဘာလို႔အဲ့ေလာက္ေတာင္ အသံုးမက်ရတာလဲ??? ငါနင့္ကို အေကာင္းဆံုးေက်ာင္းမွာထားၿပီး အေကာင္းဆံုး က်ဴရွင္ေတြမွာတက္ခိုင္းထားတာ ရလာေတာ့ ဘာလဲ? ေနာက္ေနတာလား!!?"

" အဲ့ေလာက္ထိငါ့ေျမးေလးကိုမေျပာနဲ႔ သူလဲလုပ္အတတ္ႏိုင္ဆံုးလုပ္-"

" ဒါက အတတ္ႏိုင္ဆံုးလုပ္ခဲ့တာဆိုရင္ ေသလိုက္တာမွေကာင္းအံုးမယ္??? ပိုက္ဆံကို လမ္းေဘးက ေကာက္လာတယ္မ်ားထင္ေနလား?? သူမ်ားသားသမီးေတြကိုၾကည့္အံုး က်ဴရွင္မတက္ ဘာမတက္ဘဲ နင့္ထက္ေကာင္းေအာင္လုပ္သြားတာ?? နင္မရွက္ဘူးလာ?? နင္မရွက္လဲ ငါရွက္တယ္!!"

" အမွတ္မေကာင္းတာ အဲ့ေလာက္ထိေတာင္ရွက္ဖို႔ေကာင္းေနလား!!!? ဘာလို႔အမွတ္မေကာင္းတာလဲလဆိုတာကို က်ေတာ့ မေမးေတာ့ဘူူးမလား?? နာမည္ႀကီးေက်ာင္း နာမည္ႀကီး က်ဴရွင္ေတြမွာ ထားလိုက္တာနဲ႔ဘဲ အကုန္ၿပီးသြားၿပီလား??? ဖ်ားလို႔ေသမလိုျဖစ္ၿပီး ေဆးရံုမွာ လနဲ႔ခ်ီအိပ္ေနခဲ့ရတာေတာင္မွ အေဆာင္ကို တခ်က္မွလာမၾကည့္ခဲ့ဘူးမလား??အစကတည္းက အဆဲခံရမယ္မွန္းသိတယ္! ဒါေပမဲ့ ေအာ္ အေမဘဲေလ အဲ့ေလာက္ထိေတာ့မေျပာေလာက္ဘူးထင္ထားတာ! လံုးဝမွားတာဘဲ! ရတယ္ ေသတာမွ ေကာင္းမယ္ မဟုတ္လား? ရတယ္ေလ!!"

LOVE TRAVEL{U+Z}( Completed )Where stories live. Discover now