80 14 16
                                    

biliyor musun namjoon, o gün tek damla kan çıkmadı ağzımdan. dalıp gidiyor ve ancak kendime geldiğimde gülümsediğimi fark ediyordum. göğsüm bile ağrımadı o akşam. heyecanla kapattım gözlerimi ve huzurla uyudum. 

nezih bir kafede oturduk, yalnızca sen ve ben, konuştuk. üzgünüm, bazı şeyleri gizledim senden. beni hiç yalnız bırakmayan o acımdan bahsetmedim sana, nasıl iğrendiğimden, vazgeçtiğimden bahsetmedim. bahsedemedim. affet; yıldızlardan, noel ışıklarından, küçük çocukların kahkahalarından, sabah pastanelerden gelen kokulardan, göğsümde büyüyen çiçeklerden daha güzel olduğunu anlatamadım sana. gözlerinin içine nasıl dalıp gittiğimi, çok sevdiğin o barok tablolarından daha güzel olduğunu anlatamadım sana. söyleyemedim işte.

ama meraklanma, her bir anı kazıdım aklıma. bana gerçekten nasıl olduğumu sorarken yüzündeki samimiyeti ezberledim. kahveni karıştırırken parmaklarının hareketlerini, kalın seslileri telaffuz ederken dudaklarının nasıl büzüldüğünü, kocaman gülümserken gözlerinin ince bir çizgiye dönüşünü, hepsini kazıdım zihnime. 

tanrı'm ne olur, ne olur unutmama izin vermesin. bu mutluluk öyle fazla ki zayıf düşmüş bedenime. korkuyorum, yarın uyandığımda anımsadıklarımın hepsi bir rüya misali, hayal meyal kareler canlanırsa aklımda diye. bakarsın, bu anılardan başka tutunacak bir şeyim kalmaz gücüm tükenip, bir gün daha yaşamam gerektiğinde. 

sen zeki ve mantıklısın, bilirsin, ben pek akıllı sayılmam. düşüncelerinden konuşurken bedenin yanıyor sanki, her zaman ortaya çıkmadıkları belli. takılı kalıyor insan, öyle tutkulu anlatıyorsun ki, birinin anlamasına muhtaçmış gibi. dediklerini değil belki ama bu hissi anlıyorum. 

kim namjoon, senin usta ressamların elinden çıkmış en ünlü, en pahalı tablolardan bir farkın yok. 
seni mutlu eden şeylerden bahsederken kaşlarını kaldırıyorsun, üzenlerden bahsederken gözlerin dalıyor. 
bir de gitmeden önce, bana yaklaştın ve elini, o gün yaptığın gibi koydun omzuma. gamzelerin ortaya çıktı gülümserken. "jimin, sen nasıl düşünüyorsun emin değilim, fazla konuşkan değilsin," diye başladın. "ama bilmeni isterim; benim, tek arkadaşımsın." 

❀❀❀
gün aymak üzere
sizi seviyorum
güzel şarkılar dinleyin 

pejmürde | minjoon°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin