10

9.8K 329 215
                                    

Rozdział znowu pisany przez Blackfoot69

***

- wyobraź sobie ,że wchodzę do kabiny, ubrana tak samo jak na zdjęciu daddy. Uśmiechnęłam się do ciebie. Dłoniom dotykam twojej szyi, zjeżdżając na klatkę piersiową. Nachylam się do ciebie daddy i muskam ustami twój podbródek, a później ucho - powiedziałaś nabierając coraz więcej odwagi.

- No, no kochanie. Tatuś jest zadowolony- mruknął do telefonu, ale usłyszałaś jego szybszy oddech, przez co na twojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech i również przyspieszył oddech.

- Drugą dłonią, dotykam twojego wzwodu przez spodnie, po czym odpinam pasek. Twoj oddech daddy przyspiesza, a ja powoli zsuwam dżinsowy materiał, przez co stoisz przede mną w samych bokserkach. Patrzę głęboko w twoje oczy i jedną ręką masuje wewnętrzną stronę ud, a drugą zsuwam bokserki.

- Och kochanie. Jesteś w tym lepsza niż myślałem - wyszeptał zadowolony - nie mogę pozwolić by i moja córeczka była niezaspokojona - dodał, ale ty od razu zaprzeczyłaś.

- Nie daddy. Dzisiaj jestem po to by cię zadowolić. Dzisiaj daddy, to ty bedziesz miał przyjemność. Córeczka poczeka do następnego razu. - chłopak jęknął coś nie zrozumiałe wiec wnioskowałaś że jest już bardzo podniecony  dlatego kontynuowałaś - chwytam dłonią twojego członka i wykonuje ruch góra dół. - powiedziałaś po czym usłyszałaś syk i głośne wciąganie powietrza po drugiej stronie słuchawki.

- przyspiesz skarbie - wyjęczał sfrustrowany, a ty z wielką satysfakcją zaczęłaś mówić dalej.

- biorę go do ust i ssę, wykonując cały czas ruchy góra dół. Czuje ze jesteś blisko daddy, wiec przyspieszam. - powiedziałaś po czym usłyszałaś dźwięk szczytowania u chłopaka.

- Tatuś jest bardzo zadowolony. Do zobaczenia córeczko - wysapał i się rozłączył. Odlozylas telefon i padłaś na łóżko trzymając się za bijące szybko serce.

Okey Daddy || Jimin x Reader [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz